رندر گلکسی اس 10 سامسونگ روزنه نمایشگر و دوربین سه‌گانه را تأیید می‌کند

دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ گلکسی اس ۱۰ اوایل اسفندماه در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌شود. تصاویر فاش‌شده، روزنه‌ای مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر و دوربین سه‌گانه در پنل پشتی را نشان می‌دهند.
تبلیغات

تصاویر جدید درزکرده از پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی اس 10 (Galaxy S10)، از سوی شرکت سازنده‌ی قاب محافظ این گوشی منتشر شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ تصمیم دارد گلکسی اس ۱۰ را در چهار مدل مختلف عرضه کند.

احتمالا مدل جدید اولیه، نمایشگر مسطح داشته باشد و مدل‌های دیگر از گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس علاوه‌بر نمایشگر منحنی از دوربین‌های سه‌گانه و چهارگانه برخوردار باشند. همچنین، گمان می‌رود سامسونگ مدلی از خانواده‌ی جدید گلکسی با ۶ دوربین و پشتیبانی از شبکه نسل پنجم (5G) را در دست ساخت داشته باشد.

رندر جدید گلکسی اس ۱۰ را سازند‌ه‌ی قاب این گوشی لو داده است!

رندر گلکسی اس ۱۰

تاکنون رندرهای متفاوتی از سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس منتشر شده است که همگی وجود چهار دوربین در پشت، دو دوربین در جلو و روزنه‌ی ضروری در نمایشگر را تأیید می‌کنند. یکی از وجوه تشابه بین همه‌ی این مدل‌ها، استفاده از نمایشگر Infinity-O است. شکل این نوع جدید از نمایشگر که یک سوراخ برای دوربین جلو دارد، احتمالا کمی متفاوت‌تر از گلکسی اس ۱۰ پلاس واقعی باشد زیرا این مدل، دو دوربین در جلو دارد.

با این حال، گلکسی اس ۱۰ تا زمان معرفی، اولین گوشی هوشمند سامسونگ با نمایشگر Infinity-O نخواهد بود. این شرکت قرار است امروز طی همایشی در کشور چین Galaxy A8s را نیز با نمایشگر ذکرشده معرفی ‌کند. طبق تصاویر منتشرشده، در محصول جدید سامسونگ نیز یک بریدگی در نمایشگر برای دوربین جلو تعبیه شده است. بنابراین، با اینکه هنوز گلکسی اس ۱۰ معرفی نشده است اما بالاخره توانسته‌ایم نیم‌نگاهی به نمایشگر جدید Infinity-O بیندازیم.

رندر جدید نشان می‌دهد که دوربین یک بریدگی در قسمت راست و بالای نمایشگر دارد. بنابراین، انتظار می‌رود با دستگاه بسیار باریکی که حاشیه‌ بی‌نهایت ناچیزی دارد روبه‌رو باشیم؛ این دقیقا همان چیزی است که با استقبال و خوشایند مشتریان مواجه خواهد شد. طبق آنچه پیش‌بینی می‌شد، سه دوربین تعبیه‌شده در پشت گوشی به‌صورت افقی چیده شده‌اند. چیزی که رندرها نشان می‌دهند، مطابق با مشخصاتی است که تا کنون در مورد گلکسی اس ۱۰ انتظار می‌رفت.

باید منتظر باشیم و ببینیم آیا محصول نهایی دقیقا شبیه همین رندرهایی است که تاکنون دیده‌ایم یا در نهایت Samsung محصولی متفاوت را معرفی خواهد کرد. شما چه نظری در مورد طراحی نهایی گلکسی اس ۱۰ دارید؟ در قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات