احتمالا سامسونگ در گلکسی A8s از نمایشگر Infinity O با روزنه دوربین سلفی استفاده کند

یک‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
تصویر فاش شده از محافظ صفحه‌نمایش گوشی سامسونگ با برش دوربین سلفی در بخش کناری، احتمالا متعلق به سامسونگ گلکسی A8 جدید است.
تبلیغات

اواخر ماه گذشته، سامسونگ خبر از عرضه‌ی سه عضو جدید از خانواده‌ی گوشی‌های هوشمند گلکسی از جمله سری گلکسی A8s را داد. با اینکه سامسونگ مشخصات فنی محصولات آتی خود را اعلام نکرد، تنها خبر از تجهیز آن‌ها به فناوری‌های کاملا نوینیداد. در تیزر منتشر شده توسط این سازنده، صفحه‌نمایش گوشی بدون بریدگی بود. اما در آن زمان به‌گفته‌ی برخی کارشناسان، سامسونگ بریدگی کوچک در گوشه‌ی بالای صفحه‌نمایش برای دوربین جلویی تعبیه خواهد کرد.

سامسونگ در جریان رونمایی از پنل‌های جدید صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند خود، نسخه‌ای با نام Infinity O معرفی کرد که از روزنه‌ای برای تعبیه‌ی دوربین سلفی در بخش کناری نمایشگر بهره می‌برد. ساعات پیش وب‌سایت slashleaks تصویری از محافظ صفحه‌نمایشی را منتشر کرد که ظاهرا محافظ صفحه‌‌نمایش نسل جدید گلکسی A8‌ است.

طبق برخی اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد سامسونگ در گلکسی S10 نیز از پنل نمایشگر Infinity O‌ بهره ببرد. بدین ترتیب دیگر نیازی به ایجاد بریدگی بالای نمایشگر برای تعبیه‌ی دوربین سلفی نیست و امکان طراحی محصولی با نمایشگر بدون حاشیه در دسترس خواهد بود.

galaxy a8 screen protector

محافظ صفحه‌‌نمایش طراحی شده برای گلکسی A8s همراه با برش داخل صفحه برای دوربین

شایعه‌ها حکایت از آن دارند که گلکسی A8s از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ (Snapdragon)‌ همراه با ۶ گیگابایت حافظه رم (RAM)‌ بهره می‌برد. همچنین پیش‌بینی می‌شود این گوشی جز اولین نمونه‌های بازار با نمایشگری با نسبت ۱۹:۵:۹ باشد؛ باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی دیگر مشخصه‌ی فنی میان‌رده‌ی جدید سامسونگ خواهد بود.

طبق برخی گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ از چینش عمودی سه دوربین عمودی در پشت گوشی بهره خواهد برد. اگر اخبار منتشر شده صحیح باشند، گلکسی A8‌s اولین محصول سامسونگ با نسل جدید نمایشگر‌های این شرکت خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات