کیا استینگر با تیونینگ Ark معرفی شد

دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سدان اسپرت کیا استینگر با تیونینگ شرکت آمریکایی ارک پرفرمنس در نمایشگاه سما معرفی شد؛ کیت بدنه جدید استینگر، لگاتو نام دارد.
تبلیغات

کیا استینگر (Kia Stinger) هم‌اکنون به دوسالگی خود می‌رسد و شاید برای برخی افراد باور این مسئله سخت باشد. به‌هرحال این زمان به سرعت گذشت سپری شد و از آن زمان تاکنون، استینگر محبوبیت زیادی در میان علاقه‌مندان به تیونینگ خودروهای کره‌ای کسب کرده است.  

Kia Stinger GT / سدان اسپرت کیا استینگر جی تی

سدان اسپرت کیا موتورز (Kia Motors) که رقیب جدی برای آئودی A5 اسپرت‌بک و بی‌ام‌و سری 4 گرن‌کوپه به شمار می‌رود، چند بار توسط شرکت‌های تیونینگ خودرو، بهینه‌سازی شده است. پس از این‌که شرکت وست کوست کاستومز (West Coast Customs) نام خود را به فهرست تیونرهای کیا استینگر اضافه کرد، حالا آرک پرفرمنس (Ark Performance) هم به این جمع پیوست. 

این تیونر آمریکایی، استینگر را با کیت گسترده‌ای که آن را لگاتو (Legato) می‌نامد، تجهیز کرده است. آرک پرفرمنس افزونه‌هایی را در چهار گوشه، اسپویلر کناری، بال، دیفیوزر و کاپوت سدان کیا استینگر اضافه می‌کند. آرک پرفرمنس برای کیت کامل بدنه استینگر، ۴۳۵۰ دلار درخواست می‌کند، اما تغاری گلگیر جلو و عقب نیز به‌طور جداگانه به ترتیب ۹۹۸ و ۱۳۶۰ دلار به فروش می‌رسند. این شرکت تیونینگ برای کاپوت و بال فایبرگلاس، ۹۲۹ و ۵۲۹ دلار از مشتریان دریافت می‌کند. در فضای داخلی نیز ترکیبی از روکش‌های چرم قرمز و چرم جیر سیاه وجود دارد که جلوه زیبایی به خودروی اسپرت استینگر می‌بخشند. همچنین سیستم صوتی جدیدی استفاده می‌شود که البته قیمت آن مشخص نشده است. 

Kia Stinger GT / سدان اسپرت کیا استینگر جی تی

کیا استینگر با تیونینگ آرک پرفرمنس دارای رنگ قرمز متالیک، رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی ، سیستم تعلیق و اگزوز جدید در نمایشگاه سما (SEMA ۲۰۱۸) در لاس وگاس به نمایش گذاشته شد.

Kia Stinger GT / سدان اسپرت کیا استینگر جی تی

خودروساز کره جنوبی نیز در این رویداد افترمارکت با تعدادی از محصولات سفارشی از جمله DUB Stinger GT حضور داشت؛ این مدل سفارشی دارای اصلاحات جالبی بود که از آن جمله می‌توان به کیت کامل بدنه، کاپوت فیبر کربنی، سیستم اگزوز اسپرت، سیستم تعلیق بادی و رینگ‌های ۲۲ اینچی اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات