نگاه نزدیک به تبلت گوگل پیکسل اسلیت

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
اسلیت جدید‌ترین ماجراجویی گوگل در دنیای تبلت‌های حرفه‌ای است که در ادامه می‌توانید ویدیوی نگاه نزدیک آن را تماشا کنید.
تبلیغات

گوگل شب گذشته به‌صورت رسمی در رویداد Made by Google اقدام به رونمایی از جدیدترین محصولات سخت‌افزاری خود کرد. گوشی پیکسل ۳ و تبلت پیکسل اسلیت گوگل را می‌توان شاخص‌ترین محصولات معرفی‌شده دانست.

گوگل پس از معرفی کروم‌بوک پیکسل بوک در سال گذشته، اکنون تبلت مخصوص خود را با سیستم عامل کروم معرفی کرده است تا خانواده‌ی محصولات مجهز به سیستم عامل کروم کامل‌تر از گذشته شود. گوگل تبلت جدید خود را به سخت‌افزار قدرتمندی مجهز کرده است تا برای کاربری‌های حرفه‌ای نیز محصولی مناسب باشد. استفاده از نسل هشتم پردازنده‌های قدرتمند خانواده‌ی Core اینتل شامل نمونه‌های i5 ،m3 و i7، از امکان اجرای سریع و بدون مشکل نرم‌افزار‌های سنگین اندروید و لینوکسی اطمینان حاصل می‌کند. کاربران همچنین امکان سفارش تبلت خود را با ۴، ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در دسترس خواهند داشت. 

Pixel Slate میزبان نسخه‌ی جدیدی از سیستم عامل کروم است که اکنون برای استفاده در دستگاه‌های لمسی به‌صورت کامل بازطراحی شده است. نمایشگر پیشرفته‌ی ۱۲.۳ اینچی با رزولوشن ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل نیز خبر از تجربه‌ی بالای تماشای محتوای تصویری در این تبلت می‌دهد که اسپیکر‌های دوگانه‌ی پنل جلویی نیز کمک زیادی به بهبود این امر می‌کند. گوگل پیکسل اسلیت، تبلت بسیار قدرتمند و خوش‌ساختی است که به لطف استفاده از سیستم عامل کروم امکان استفاده از نرم‌افزار و اپلیکیشن‌های مخصوص این سیستم عامل را در کنار انواع اندروید و لینوکس ممکن می‌کند. اما تمام این موارد با هزینه‌ی اندکی در اختیار کاربران قرار نخواهد گرفت و پیکسل اسلیت از قیمت پایه‌ی ۵۹۹ دلار تا حداکثر ۱۵۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

اگر به پیکسل اسلیت گوگل علاقه‌مند شده‌اید، دعوت می‌کنیم ویدیوی نگاه نزدیک به این تبلت را تماشا کنید.

نظر شما در رابطه با تبلت جدید گوگل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات