رندر جدید فبلت گلکسی نوت 8 فاش شد؛ مرز میان گلکسی نوت 7 و گلکسی اس 8

سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ایوان بلس، فاش‌کننده‌ی معروف، تصویر جدیدی از گلکسی نوت 8 منتشر کرده است که احتمالاً مربوط به رندر مطبوعاتی این گوشی برای معرفی پرچم‎دار سامسونگ است.
تبلیغات

شرکت سامسونگ، در تاریخ ۱ شهریور از فبلت پرچم‎دار گلکسی نوت ۸ رونمایی خواهد کرد؛ چرا که این شرکت کره‌ای با ارسال دعوت‌نامه‎هایی برای رویداد Unpacked، رسماً تأیید کرده است که محصول رده‌بالای جدیدی در اوایل شهریور معرفی می‎کند. با وجود اینکه تصاویر زیادی از گلکسی نوت ۸ در طی چند هفته اخیر منتشر شده، ایوان بلس در توئیتر تصویری از فبلت پرچم‎دار جدید سامسونگ ارائه داده است که احتمالا طراحی نهایی آن‎ را نشان می‌دهد.

تصویر منتشرشده که مانند یک رندر مطبوعاتی برای معرفی گلکسی نوت ۸ است، جزئیاتی از تغییرات اعمال‌شده در این مدل در مقایسه با گلکسی اس ۸ ارائه می‎دهد. با توجه به این تصویر رندر، انحنای لبه‏‌های گلکسی نوت ۸ کمتر شده است و پرچم‏دار جدید سامسونگ، بلندتر به نظر می‌رسد. گلکسی نوت ۸ در مقایسه با گوشی گلکسی اس ۸ کشیده‌‏تر خواهد بود.

در مجموع می‌توان گفت که طراحی کشیده‌‏تر گلکسی نوت ۸، از نسل گذشته به این مدل به ارث رسیده است و مانند گلکسی اس ۸، نمایشگر پرچم‎دار جدید سامسونگ فاقد حاشیههای اضافه خواهد بود. ایوان بلس، اشاره میکند که تصویر فاش‌شده مربوط به رنگ مشکی نیمه‌شب گلکسی نوت ۸ است؛ اگر به خاطر داشته باشید، گلکسی اس ۸ نیز در رنگ مشکی نیمه‌شب عرضه شد.

در رابطه با مشخصات این مدل، می‌توان گفت که سامسونگ، گلکسی نوت ۸ را با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و اکسینوس ۸۸۹۵ عرضه خواهد کرد. مانند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، نسخه مجهز به چیپ‎ست اسنپدراگون کوالکام برای عرضه در بازار ایالات متحده در نظر گرفته شده است و سامسونگ، نسخه دیگر را با تراشه اکسینوس به‌صورت جهانی عرضه خواهد کرد.

گلکسی نوت ۸ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی همراه شده است؛ هرچند گمانه‎زنیهایی مبنی بر عرضه‌ی مدل پایه‌ی این فبلت با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه وجود دارد. از نظر عکاسی، گلکسی نوت ۸ کابوس پرچم‎داران امسال خواهد بود؛ زیرا از یک دوربین دوگانه با ترکیب دو سنسور ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‎کند. مدتی پیش، مشخص شد که دوربین اصلی از بزرگ‌نمایی سه‌ برابری اپتیکال برخوردار است و با زوم کردن روی سوژه در هنگام عکاسی، جزئیات تصویر کاهش پیدا نخواهد کرد.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با گلکسی نوت 8 به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات