اطلاعات رسمی از دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 در وب‌سایت سامسونگ

دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
به‌ نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در وب‎سایت رسمی خود، به قابلیت‌های دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 پرداخته است.
تبلیغات

سامسونگ الکترومکانیکس که وظیفه توسعه ماژول دوربین گلکسی نوت ۸ را بر عهده دارد، در وب‌سایت خود مزایای استفاده از ماژول‌های دوربین دوگانه را تشریح کرده است. با توجه به اینکه شرکت سامسونگ هنوز محصولی با دوربین دوگانه معرفی نکرده است، انتظار می‎رود که قابلیت‌های ارائه‌شده مربوط به فبلت پرچم‎دار جدید این سازنده یعنی گلکسی نوت ۸ باشد که بر اساس شایعات پیشین، به‌عنوان اولین گوشی پرچم‎دار سامسونگ با دوربین دوگانه راهی بازار می‌شود.

دوربین دوگانه گلکسی نوت 8

 علاوه ‏‌بر این، سامسونگ اعلام کرده است که ماژول دوربین دوگانه، یک نمونه رده‌بالا خواهد بود و با توجه به اینکه گلکسی نوت ۸ تنها محصول رده‌‏بالای احتمالی این سازنده با دوربین دوگانه در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ است، احتمالا از این ماژول دوربین در گلکسی نوت ۸ استفاده می‌شود. در مشخصات ارائه‌شده برای این ماژول، اعلام شده است که دوربین دوگانه جدید سامسونگ عملکرد بهتری در تصویربرداری در شرایط کم‌نور خواهد داشت و می‌تواند عمق تصاویر را به‌خوبی تشخیص دهد.

دوربین دوگانه

سامسونگ در توضیحات مربوط به این ماژول، ادعا کرده است که ماژول دوربین دوگانه جدیدش از قابلیتی به نام Super Night Shot استفاده می‎کند. این قابلیت در تصویربرداری در شرایط کم‌نور، مفید واقع خواهد شد. همچنین، سامسونگ مدعی است که ماژول دوربین مذکور، از زوم اپتیکال سه برابری برخوردار است. با ترکیب دو لنز واید و تله‎فوتو، تصویربرداری در محصولات مجهز به این ماژول به‌خوبی صورت می‌گیرد و می‌توانید روی سوژه مد نظر خود بدون از دست دادن جزئیات، زوم کنید. به توانایی‌های ماژول دوربین جدید سامسونگ برای زوم روی سوژه‎هایی که با فاصله از دوربین قرار دارند، با قابلیتی به نام Smart Zoom اشاره شده است.

علاوه‌ بر این، سامسونگ به قابلیت‌هایی با نام Dual Fusion و Depth Application برای دوربین دوگانه جدیدش اشاره کرده است. مورد اول، امکان ادغام دو عکس برای بهبود جزئیات تصویر در هنگام عکس‌برداری است و قابلیت دوم، امکان تشخیص عمق تصاویر در هنگام عکس‎برداری خواهد بود.

دوربین دوگانه گلکسی نوت 8

دوربین دوگانه احتمالی که در گلکسی نوت ۸ به کار گرفته می‌شود، ترکیبی از دو لنز تله‎فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و واید ۱۳ مگاپیکسلی است و قابلیت‎هایی که از این دوربین انتظار دارید، از جمله بهبود شرایط در هنگام تصویربرداری در نور کم، ارزیابی عمق و اندازه‌گیری فاصله سوژه، احتمالا گلکسی نوت ۸ را به یک محصول خیره‎کننده بدل می‌کند.

دوربین دوگانه گلکسی نوت 8

سامسونگ، یک شهریور از گلکسی نوت ۸ رونمایی خواهد کرد و با توجه به قابلیت‌هایی که برای این گوشی ذکر شده است، احتمالا شایعات پیشین مبنی بر عرضه گلکسی نوت ۸ با بهترین دوربین دوگانه در میان گوشی‌های مشابه، صحت دارند.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با گلکسی نوت ۸ به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات