ویژگی‌های جدید آپدیت پاییز ویندوز 10 به کیت توسعه نرم‌افزار آن اضافه شد

یک‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
کیت توسعه‌ی نرم‌افزار به‌روزرسانی کریترز پاییز ویندوز ۱۰، اکنون یک پلتفرم کامل است.
تبلیغات

کوین گالو، رئیس بخش توسعه‌ی پلتفرم ویندوز، به شکل زنده در Channel 9 در مورد کیت توسعه‌ی نرم‌افزار (SDK) آپدیت کریترز پاییز ویندوز ۱۰ صحبت‌هایی کرد. گالو در این پخش زنده‌ی تحت وب، اعلام کرد که SDK مورد بحث حالا یک «پلتفرم کامل» است.

به‌این‌ترتیب قابلیت‌هایی که در آپدیت بعدی ویندوز ۱۰ اضافه خواهند شد، از همین حالا در کیت توسعه‌ی نرم‌افزار این سیستم‌عامل ارائه شده‌اند. از حالا به بعد، اکثر باگ‌ها در بیلدهای پیش‌نمایش باقی‌مانده‌ی SDK ویندوز رفع شده‌اند. 

گالو به نسخه‌ی ۱۶۲۳۲ پیش‌نمایش کیت توسعه‌ی نرم‌افزار ویندوز ۱۰ اشاره کرده است. باید اشاره کنیم که این نسخه در تاریخ ۱۲ جولای منتشر شده و اگر عضو برنامه اینسایدر ویندوز باشید، می‌توانید این نسخه را از مایکروسافت دانلود کنید. در حال حاضر این نسخه فقط در ویژوال استودیوی ۲۰۱۷ به‌طور رسمی پشتیبانی می‌شود. بر این اساس، هم‌اکنون می‌توانید SDK را در محیط تولید ویژوال استودیو اجرا کنید؛ اما برای ثبت اپلیکیشن‌هایی که از این کیت بهره می‌برند، باید تا انتشار به‌روزرسانی کریترز پاییز ویندوز ۱۰ صبر کنید. 

متأسفانه امکان کامپایل یک اپلیکیشن یونیورسال در ARM64 هنوز توسط مایکروسافت ارائه نشده و این در حالی است که رایانه‌های ویندوزی مبتنی بر پردازنده‌های آرم در حال ورود به بازار هستند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات