HTC VIVE قیمت و تاریخ عرضه Vive Tracker و Vive Deluxe Audio Strap را مشخص کرد

چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
Vive Tracker به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا محدودیت‌های حال حاضر واقعیت مجازی را کنار بگذارند.
تبلیغات

HTC Vive محصول برجسته دنیای مجازی، گستردگی محصول خود را با ارائه قیمت و تاریخ عرضه Vive Tracker و Vive Deluxe Audio Strap افزایش داد. Vive Tracker به توسعه‌دهندگان و سازندگان قدرت می‌دهد تا تصاویر واقعیت مجازی را با گستردگی بیشتری نمایش دهند. توسعه‌دهندگان می‌توانند این محصول از طریق Vive.com در ۲۷ مارس خریداری کنند. Vive Deluxe Audio Strap به‌صورت پیش‌فروش در ۲ مارس قرار خواهد گرفت و انتظار داریم در ژوئن ارائه شود. قیمت هر دو محصول ۹۹.۹۹ دلار خواهد بود.

htc vive

دنیل اُبراین، مدیرکل بخش VR شرکت HTC Vive ایالات‌متحده اعلام کرد: «ما برای واقعیت مجازی آینده‌ی روشنی می‌بینیم و برای Vive اکوسیستم فراگیری ایجاد کرده‌ایم. اکوسیستم Vive در حال تحول است، تطبیق‌پذیر است و به رشد خود ادامه می‌دهد تا به پیشبرد صنعت کمک کند. Vive Tracker یک قسمت کلیدی از این استراتژی است و زمانی که با فن‌آوری Vive و برنامه‌هایی همانند Viveport و Vive X همراه شود، می‌تواند فرصت‌های قابل‌توجهی برای ما و دیگر شرکای ما به وجود آورد تا اکوسیستم Vive را به محل رشد واقعیت مجازی تبدیل کنیم.»

htc vive

Vive Tracker اکوسیستم Vive را گسترش می‌دهد

Vive با اجازه دادن به توسعه‌دهندگان برای به تصویر کشیدن اشیاء از دنیای واقعی به واقعیت مجازی و افزایش تجربه کاربری بسیار جذاب VR به گسترش اکوسیستم آن کمک می‌کند. Vive در حال حاضر بیش از ۲۳۰۰ متقاضی برای ۱۰۰ دستگاه Vive Tracker دریافت کرده است. متقاضیان طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن های واقعیت مجازی به‌غیر از بازی تقاضا کرده‌اند: تقاضاهایی همانند تحصیلی، تجاری، آموزشی، بهداشت و سلامتی و غیره. در حقیقت بیش از ۶۰% از تقاضاها به موارد غیر از بازی و سرگرمی تعلق داشتند. جو لودویگ گفت: «ساختن اشیائی که به‌وسیله Vive قابل‌شناسایی باشند، می‌تواند کار سختی باشد. اما Vive Tracker می‌تواند اشیا را در واقعیت مجازی به‌خوبی شناسایی کند. ما از اینکه HTC این محصول را ارائه کرده است، هیجان‌زده هستیم و بی‌صبرانه منتظریم تا ببینیم مردم چه چیزهایی خواهند ساخت.»

Vive Tracker در دو مرحله عرضه خواهد شد. اولین مرحله برای افرادی است که قصد تولید محتوا برای Vive دارند؛ زمان آن ۲۷ مارس است و مردم عادی نیز می‌توانند این محصول را تا آخر سال دریافت کنند. تمام وسایل و محتوای موردنیاز Vive Tracker برای عموم مردم قابل‌خرید و استفاده خواهد بود.

Vive Deluxe Audio Strap

Vive Deluxe Audio Strap با ترکیب صدای یکپارچه با ویژگی جدید «راحتی» به شما امکان می‌دهد در استفاده طولانی‌مدت دچار خستگی و ناراحتی نشوید. Deluxe Audio Strap از ویژگی تغییر اندازه‌ای استفاده می‌کند که افراد را قادر می‌سازد تا به‌سرعت این وسیله را به‌اندازه دلخواه و راحت خود تنظیم کنند و به‌راحتی از واقعیت مجازی استفاده کنند.

مردم عادی می‌توانند این محصول را در ژوئن خریداری کنند.

 HTC Vive چیست؟

HTC Vive یک پلتفرم واقعیت مجازی توسعه داده‌شده توسط HTC است و هدف آن ارائه VR به تمام دنیا است. Vive بهترین تجربه بازی با واقعیت مجازی و بهترین محتوای واقعیت مجازی را در اختیار شما قرار می‌دهد. Vive بیش از ۶۵ جایزه دریافت کرده است.

نظر شما در ارتباط با این موضوع چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات