تماشا کنید: تیزر تلویزیونی گلکسی نوت 7 با تاکید بر قابلیت ضد آب بودن

یک‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تیزر تلویزیونی جدید گلکسی نوت ۷ توسط سامسونگ شعبه تایوان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. این ویدیوی ۱۵ ثانیه‌ای با نمایش جریان آب و حباب‌های داخل آن، تاکید زیادی بر قابلیت احتمالی ضد آب بودن گلکسی نوت ۷ دارد. تیزر تلویزیونی قبلی این گوشی نیز اشاره‌ای به ضد آب بودن آن داشت. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گلکسی نوت ۷ یکی از مورد انتظارترین گجت‌های سال ۲۰۱۶ است. تا‌کنون انواع خبرها، شایعات و تصاویر در مورد این گوشی منتشر شده و سامسونگ نیز تاریخ دوم آگوست را برای معرفی رسمی آن اعلام کرده است. به تازگی تیزر تلویزیونی ۱۵ ثانیه‌ای این فبلت توسط واحد تایوان سامسونگ در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

در تمام طول مدت این تبلیغ تلویزیونی، تصاویری از داخل آب و حباب‌های شناور در آن را می‌بینیم. به احتمال زیاد، سامسونگ در این تبلیغات تلویزیونی قصد دارد این نکته را نشان دهد که گلکسی نوت ۷ اولین فبلت سری نوت خواهد بود که در برابر نفوذ آب مقاوم است.

این دومین تبلیغ تلویزیونی به شمار می‌رود که در طول این چند روز از گلکسی نوت ۷ منتشر شده است. تیزر قبلی که برای بازار کره طراحی شد، ویدیویی ۳۰ ثانیه‌ای بود که در جاهایی از آن به مقاومت این فبلت در برابر آب اشاره شده بود. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که Galaxy Note 7 دارای گواهینامه‌ی IP68 باشد و این بدان معنا است که این گوشی می‌تواند تا عمق ۵ فوت (۱.۵ متر) و به مدت ۳۰ دقیقه در آب شناور باشد.

آگهی تلویزیونی منتشر شده توسط سامسونگ تایوان به این نکته نیز اشاره می‌کند که این فبلت از تاریخ ۵ آگوست عرضه خواهد شد. همان‌طور که پیش از این اشاره شد، گلکسی نوت ۷ در تاریخ دوم آگوست در مراسم رسمی سامسونگ در شهر نیویورک رونمایی خواهد شد.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات