تماشا کنید: سامسونگ آگهی تلویزیونی گلکسی نوت 7 را با نمایش قابلیت هایی از آن منتشر کرد

پنج‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کانال یوتیوب سامسونگ موبایل کره‌ی جنوبی یک آگهی ویدیویی تلویزیونی را در حساب کاربری خود منتشرکرده که شماری از ویژگی‌های گلکسی نوت ۷ را نمایش می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

حساب کاربری سامسونگ موبایل کره‌ی جنوبی تبلیغی تلویزیونی را در حساب کاربری یوتیوب خود به اشتراک گذاشته که شماری از ویژگی‌های گلکسی نوت ۷ سامسونگ را نمایش می‌دهد. در واقع این آگهی ویدیویی اشاره به قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی است که فبلت ۵.۷ اینچی سامسونگ در اختیار کاربران قرار خواهد داد. از جمله‌ی این ویژگی‌ها می‌توان به سنسور اثر انگشت و قابلیتی با عنوان Pattern Lock اشاره کرد، هرچند در طول ویدیو گوشی بصورت کامل نمایش داده نمی‌شود. براساس اطلاعات ارائه شده این گوشی از سنسور شناسایی عنبیه چشم بهره می‌برد که قادر است در طول ۲۲ ثانیه قفل گوشی را باز کند.

در این ویدیو قابلیت مقاومت گلکسی نوت ۷ در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز که از طریق دریافت گواهی IP68 حاصل شده، قابل رویت است. با بهره‌گیری از این ویژگی گلکسی نوت ۷ قادر است تا نیم ساعت در عمق ۱.۸ متری آب دوام بیاورد. در این ویدیو شاهد نمایش اعدادی از صفر تا پنج هستیم که پس از پنج علامت سوال نمایش داده می‌شود. به نظر می‌رسد سامسونگ در این قسمت اشاره به نام نسل جدید فبلت خود دارد که به احتمال زیاد گلکسی نوت ۷ خواهد بود. دلیل عدم استفاده از عدد ۶، یکدست کردن کد تمام گوشی‌های پرچمداری است که سامسونگ در یک سال راهی بازار می‌کند. گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج پرچمداران سال جاری سامسونگ هستند، حال آنکه این کمپانی درصدد یکدست کردن تمام پرچمدارن خود است.

در پایان به این موضوع اشاره می‌شود که سامسونگ در ماه آگوست گلکسی نوت ۷ را راهی بازار می‌کند. این کمپانی روز ۱۲ مرداد ماه با برگزاری مراسمی در شهر نیویورک ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران، از گلکسی نوت ۷ رونمایی خواهد کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات