بروزرسانی رایگان به ویندوز 10 فردا به پایان می‌رسد

پنج‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت مایکروسافت حدود یک سال پیش و در تاریخ ۲۹ جولای سال ۲۰۱۵، آخرین نسخه از ویندوز خود را تحت عنوان ویندوز 10 منتشر کرد. این غول نرم‌افزاری در سال گذشته، ویندوز ۱۰ را به عنوان یک بروزرسانی رایگان برای کاربران ویندوز 7 و ویندوز 8.1 پیشنهاد می‌داد اما این زمان پیشنهاد در حال رسیدن به نقطه‌ی پایانی خود است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

حدود یک سال پیش و در تاریخ ۲۹ جولای سال ۲۰۱۵ بود که اهالی ردموند، جدیدترین نسخه‌ی سیستم عامل ویندوز خود را تحت عنوان ویندوز 10 عرضه کردند. شرکت مایکروسافت ویندوز ۱۰ را به عنوان یک بروزرسانی رایگان یک ساله، برای کاربران ویندوز 7 و ویندوز 8.1 منتشر کرد. هم‌اکنون این یک سال به روز پایانی خود نزدیک شده است. شما فقط یک روز برای بروزرسانی رایگان سیستم عامل قبلی خود به ویندوز ۱۰ فرصت دارید. پس از هشتم مرداد ماه، شرکت مایکروسافت بروزرسانی به ویندوز ۱۰ را با قیمت ۱۱۹ دلار به کاربران عرضه خواهد کرد. اگر در بازه‌ی زمانی بروزرسانی رایگان اقدام به نصب ویندوز ۱۰ بکنید، می‌توانید بروزرسانی سالیانه‌ی ویندوز ۱۰ را که در تاریخ ۱۲ مرداد ماه منتشر می‌شود، به صورت رایگان دریافت کنید.

مقاله‌های مرتبط:

بروزرسانی به ویندوز ۱۰ فرآیند بسیار ساده‌ای دارد که می‌توانید از طریق اعلانیه‌ی بروزرسانی ظاهر شده در نوار وظیفه (taskbar)، مطالعه‌ی راهنمای شرکت مایکروسافت یا مقاله‌ی آموزش قدم به قدم بروزرسانی به ویندوز ۱۰ ما، این کار را عملی کنید. اگر در ۲۴ ساعت آینده قصد بروزرسانی به ویندوز ۱۰ را دارید، حتما از داده‌ها و اسناد مهم خود نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید. قبل از هر اقدامی، می‌توانید مقاله‌ی بررسی ویندوز ۱۰ را مطالعه کرده و آخرین ویژگی‌های موجود در بروزرسانی سالیانه (Anniversary) را بررسی کنید.

آیا از بروزرسانی رایگان ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنید؟ با گذشت یک سال از بروزرسانی رایگان، آن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات