وبگرد: یادگیری آسان زبان‌ کشورهای مختلف

چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
وب‌سایت دولینگو به شما اجازه می‌دهد زبان‌ کشورهای مختلف را به‌صورت ساده و در محیطی پویا یاد بگیرید.
تبلیغات

کسب و کارهای امروزه از قالب سنتی خارج شده‌اند. در قالب سنتی، نیازی نبود صاحبان کسب و کار یا کارکنان با زبان‌ها و فرهنگ ملل مختلف آشنا شوند.

البته این موضوع در کسب و کارهای مدرن متفاوت شده است. در کسب و کارهای امروز که بیشتر به‌صورت جهانی هستند، برای ورود به بازار رقابتی یا فعالیت در مشاغل مختلف، دانستن زبان‌های مختلف به شما کمک بیشتری می‌کند.

اصولا برای یادگیری زبان کشور دیگری نیاز است به کلاس‌های آموزش زبان رفت؛ اما روش‌هایی وجود دارد که به کسانی که فرصت کافی برای مراجعه و شرکت در این کلاس‌ها ندارند، کمک می‌کنند.

وب سایت دولینگو

یکی از روش‌های ساده برای یادگیری زبان توسط وب‌سایتی به نام دولینگو به کاربران ارائه می‌شود. این وب‌سایت محیط پویایی دارد و به کاربران اجازه می‌دهد زبان‌های مختلفی از جمله انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، فرانسوی و موارد دیگر را یاد بگیرند.

وب سایت دولینگو

دولینگو برای اسامی از تصاویر استفاده می‌کند و امکان ترجمه جملات نیز وجود دارد تا بتوانید جمله‌بندی‌ها را یاد بگیرید. همچنین اگر کلمه‌ای را بلد نباشید، با بردن ماوس روی آن، صفحه‌ای نشان داده می‌شود و اطلاعاتی از کلمه را در اختیارتان قرار می‌دهد.

وب سایت دولینگو

آموزش‌های زبان دولینگو در سطوح مختلف ارائه می‌شود. هرچه سطحتان بالاتر برود، آموزش‌های متنوع‌تری در اختیارتان قرار خواهد گرفت تا بتوانید با زبان مد نظر آشناتر شوید. البته می‌توانید به یک زبان بسنده نکنید و با چند زبان به‌صورت هم‌زمان آشنا شوید. جدا از زبان‌های بین‌المللی، در دولینگو می‌توانید زبان‌های اسپرانتو و کلینگون را نیز یاد بگیرید.

برای استفاده از این وب‌سایت به duolingo.com مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات