شیائومی می 8 به همراه می بند 3 پنج شنبه معرفی خواهد شد

دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌های رسیده، می بند 3، می 8 و سیستم عامل MIUI 10 در تاریخ ۱۰ خرداد معرفی می‌شوند.
تبلیغات

وانگ شیانگ، نایب رئیس شیائومی، تایید کرد مچ‌بند سلامتی می بند 3، شیائومی می 8 و MIUI 10 در تاریخ ۳۱ می (۱۰ خرداد) معرفی خواهند شد. شیانگ با ارسال تصویر یک عدد سه بزرگ در حساب کاربری توییتر خود از این معرفی خبر داد. این تصویر و گزارش‌های رسیده از منابع غیر رسمی، همه دلایلی است که نشان می‌دهد تاریخ ۳۱ می برای معرفی می بند 3، می 8 و رابط کاربری MIUI 10 صحت دارد. با این‌حال، تاکنون خبر رسمی از جانب چینی‌ها مبنی بر تایید این تاریخ منتشر نشده بود.

چندی پیش شیائومی اعلام کرد گوشی هوشمند می ۸ و MIUI ۱۰ را در مراسمی در شنژن در تاریخ ۳۱ می معرفی خواهد کرد. حال معرفی مچ‌بند سلامتی می بند 3 در طول این مراسم نیز تایید شده است. باید دید که آیا محصول دیگری نیز در این مراسم معرفی خواهد شد یا خیر. می بند ۳ جانشین مسلم می بند 2 است که در ژوئن سال ۲۰۱۶ معرفی شد. می بند 3 چهارمین مچ‌بند سلامتی با برند می بند است که پس از می بند 1S، می بند و می بند ۲ به بازار خواهد آمد. انحنای می بند 3 کمی بیشتر از می بند ۲ است و براساس تیزر رسمی شرکت، به صفحه نمایش و بند لاستیکی مجهز شده است. دفترچه راهنمای آن نیز به تازگی فاش شده است و اگر اطلاعات آن درست باشد، این دستگاه از صفحه نمایش لمسی و ژست‌های ناوبری بهره‌مند خواهد بود. احتمالا می بند ۳ دارای یک دکمه فیزیکی یا خازنی مجزا نخواهد بود؛ اما خبر دقیق پس از عرضه معلوم می‌شود.

انتظار می‌رود جدیدترین مچ‌بند سلامتی شیائومی دستگاه بسیار مقرون به صرفه‌ای باشد، همانطور که نسل‌های قبلی آن نیز بودند. معلوم نیست که آیا شیائومی از یک صفحه نمایش رنگی بهره خواهد برد یا پا جای می بند ۲ گذاشته و از صفحه نمایش رنگی به‌منظور افزایش طول عمر باتری استفاده نخواهد کرد. البته عدم استفاده از نمایشگر رنگی محتمل‌تر است. شیائومی می ۸ نیز پرچمدار جدید این شرکت خواهد بود که از فلز و شیشه ساخته شده و از شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کند. این گوشی با اسنپدراگون 845 کار می‌کند و انتظار می‌رود مانند آیفون ایکس به اسکن سه‌بعدی چهره مجهز باشد. MIUI10 نیز به احتمال زیاد به صورت پیش‌فرض روی می 8 نصب شده است. اطلاعات چندانی از رابط کاربری جدید شیائومی در دست نیست و باید تا روز معرفی صبر کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات