اپل چگونه از محیط‌زیست محافظت می‌کند؟

سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
همانند بسیاری از شرکت‌ها، اپل نیز در تلاش است تا از اثرات مخرب خودش روی محیط‌زیست زمین کم کند. اما اپل در این زمینه چه کارهایی انجام داده است؟ در این ویدئو زومیت بیشتر به شما توضیح می‌دهیم.
تبلیغات

غلظت گازهای گلخانه‌ای به‌مرور زمان زیاد شده و فعالیت‌های انسانی سطح گازهای گلخانه‌ای به‌خصوص دی‌اکسید کربن را افزایش داده است. سوزاندن سوخت‌های فسیلی، تخریب جنگل‌ها و استفاده از CFCها در سیستم‌های خنک‌کننده از منابع اصلی انتشار گازهای گلخانه‌ای ناشی از فعالیت‌های انسان است. براساس ارزیابی آکادمی ملی علوم آمریکا، فعالیت انسان‌ در تولید گازهای گلخانه‌ای، علت اصلی پدیده‌ای است که به آن گرمایش جهانی می‌گویند. گرمایش جهانی یا گرم شدن زمین، باعث افزایش میانگین دمای زمین و سطح اقیانوس‌ها شده و طی ۱۰۰ سال گذشته، سیاره زمین را به‌طور غیرطبیعی حدود ۰٫۷۴ درجه سلسیوس گرم‌تر کرده است.

حالا، شرایط به‌شکلی تغییر پیدا کرده که اغلب کشورها و شرکت‌ها تلاش می‌کنند میزان تولید گازهای گلخانه‌ای را به هر شکل ممکن کم کنند. در جدیدترین تلاش در این خصوص می‌توان به توافق پاریس اشاره کرد که در رابطه با کم کردن انتشار گازهای گلخانه‌ای، سازگاری و امور مالی مرتبط با آن است. در ادامه همراه باشید تا با اقدامات اپل در این زمینه بیشتر آشنا شوید:

تماشا در یوتیوب | تماشا در اینستاگرام

نظر شما در مورد اقدامات اپل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات