تماشا کنید: مقایسه سرعت عملکرد آیفون 6 با گلکسی S5 و وان M8

جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
آیفون ۶ به تازگی معرفی شده است. یکی از روش‌های تست سرعت عملکرد گجت‌های هوشمند اجرای چندین اپلیکیشن و بازی مختلف روی این تلفن‌ها است که نشان می دهد با چه سرعتی می‌توانند اپلیکیشن‌های متنوع را اجرا کنند. در ادامه با ویدیویی برای مقایسه سرعت آیفون ۶ با وان ام ۸ اچ‌تی‌سی و گلکسی اس ۵ سامسونگ در خدمت شما خواهیم بود.
تبلیغات

آیفون اپل برخلاف رقبای اندرویدی اکه از تراشه‌های بسیار پرقدرت چهار و هشت‌هسته‌ای بهره می‌برند، به یک پردازنده دوهسته‌ای ۶۴ بیتی مجهز است و کوپرتینویی‌های به جای تلاش برای استفاده از پردازنده با هسته‌های بیشتر روی بهینه‌سازی سیستم عامل با سخت‌افزار خود انرژی گذاشته‌اند.

با این حال به نظر می‌رسد از نظر تجربه اجرای اپلیکیشن‌ها، این تلفن هوشمند نورسیده از تمام رقبای اندرویدی خود قوی‌تر عمل می‌کند. پیش از ارائه آیفون ۶ بر طبق آزمایشی که وب‌سایت Phone Buff صورت داده بود، تلفن وان ام ۸ اچ‌تی‌سی توانسته بود در بین رقبای اندرویدی سریع‌ترین عملکرد در اجرای اپلیکیشن‌های مختلف را به دست آورد. اما با اضافه شدن آیفون جدید، وان ام ۸ اچ‌تی‌سی که سبت به رقیبی چون گلکسی اس ۵ عملکردی بسیار سریع‌تر دارد در رده دوم قرار گرفته است.

در ویدیوی زیر می‌توانید ببینید که آیفون کمی سریعتر از وان ام ۸ عمل می‌کند. دلیل این موضوع را می‌توان پردازنده قدرتمند و از همه مهم‌تر بهینه شده‌ای دانست که اپل در تلفن جدید خود استفاده کرده است. اما نکته جالب عملکرد گلکسی اس ۵ است که اختلاف فاحشی با دو رقیب دیگر دارد!

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات