بررسی ویدئویی گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ

دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی نوت ۲۰ اولترا، آخرین پرچم‌دار سری نوت سامسونگ، از سخت‌افزار بسیار قدرتمند و کیفیت ساخت مثال‌زدنی بهره می‌برد. گلکسی نوت 20 اولترا را یکی از گوشی‌های خوش‌ساخت و زیبای ساخته‌شده تا امروز می‌دانیم.
تبلیغات

پسوند «اولترا» که با خانواده‌ی گلکسی S20 به گوشی‌های سامسونگ اضافه شد، به مدل‌های ممتازی اشاره می‌کند که سرآمد تمام محصولات این شرکت هستند. گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ شباهت‌های بسیاری به گلکسی اس 20 اولترا دارد و برپایه‌ی همان گوشی ساخته شده است. فریم گلکسی نوت 20 اولترا از فولاد ضدزنگ ساخته شده است و دو پنل از جنس شیشه‌ی ویکتوس روی آن سوار شده‌اند. ویکتوس نسل هفتم از شیشه‌های مقاوم شرکت گوریلا گلس محسوب می‌شود که مدتی پیش، رسما معرفی شد و نخستین‌بار در نوت 20 اولترا به‌کار می‌رود. گلکسی نوت 20 اولترا نمایشگری بزرگ و خمیده دارد که از دو طرف مثل آبشار روی لبه‌های کناری فرود آمده است. این نمایشگر ۶٫۹ اینچی نزدیک به ۹۲ درصد از نمای مقابل گوشی را دراختیار دارد.

برای آشنایی بیشتر با این گوشی سامسونگ، درادامه همراه بررسی ویدئویی زومیت باشید. گلکسی نوت 20 اولترا را گارانتی داریا همراه دراختیار زومیت قرار داده است.

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

گلکسی نوت ۲۰ اولترا مطابق انتظار بهترین نمایشگر و یکی از دوربین‌های کارآمد دنیای موبایل را در بطن خود دارد و قلم بهبودیافته‌اش، خلاقیت خفته‌مان را بیدار می‌کند. دیدگاه شما درباره‌ی این گوشی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات