جعبه گشایی مک بوک پرو M2

شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی ۲۰۲۲، اولین عضو خانواده‌ی کامپیوترهای اپل با تراشه‌ی M2 است؛ در ادامه با جعبه‌گشایی مک‌بوک پرو M2 همراه زومیت باشید.
تبلیغات

مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی M2 در ظاهر هیچ تفاوتی با نسخه ۲۰۲۰ خود ندارد و به لطف همین ظاهر مشابه،‌ طرفداران انگشت‌شمار تاچ‌بار،‌ یک‌بار دیگر می‌توانند آن را در محصول جدید اپل تجربه کنند. مک بوک پرو M2 از نمایشگر ۱۳٫۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۶۰۰ × ۲۵۶۰ پیکسل و تراکم ۲۲۷ پیکسل‌براینچ بهره می‌برد که حداکثر روشنایی آن ۵۰۰ نیت است و از فناوری True Tone نیز پشتیبانی می‌کند.

مک‌بوک پرو M2 را فروشگاه الماس پایتخت برای بررسی دراختیار زومیت قرار داده است.

مک‌بوک پرو جدید برخلاف مک‌بوک ایر ۲۰۲۲ از فن خنک‌کننده نیز بهره می‌برد و ازآنجاکه توان مصرفی M2 و حرارت تولیدی آن بیشتر از M1 است، می‌توان انتظار داشت که این لپ‌تاپ نسبت به مک‌بوک ایر M2 در پردازش‌های سنگین‌، پایداری عملکرد بهتری از خود نشان دهد. نسخه‌ی پایه، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد؛ البته می‌توان دستگاه را تا ۲۴ گیگابایت رم و ۲ ترابایت SSD نیز ارتقا داد.

طبق ادعای اپل، مک‌بوک پرو ۲۰۲۲ با تراشه‌ی جدیدش نسبت به نسخه‌ی M1، حدود ۴۰ درصد سریع‌تر است و تا ۲۰ ساعت شارژدهی دارد. به‌لطف تراشه‌ی M2، مک‌بوک پرو جدید از پردازنده‌ی مرکزی ۸ هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی ۱۰ هسته‌ای قدرت می‌گیرد و می‌تواند تا ۳٫۴ برابر سریع‌تر از آخرین نسخه‌ی مک‌بوک پرو با پردازنده‌ی Core i7‌ اینتل عمل کند. از طرف دیگر با بهره‌گیری از شتاب‌دهنده‌های سخت‌افزاری ProRes، بهبود سه‌برابری را در پردازش چنین ویدیوهایی تجربه می‌کند.

در چند روز آینده عملکرد مک‌بوک پرو ۲۰۲۲ رو در بخش‌های مختلف بررسی خواهیم کرد و باید دید نتایج به دست آمده تا چه حد به ادعاهای اپل نزدیک است. در ادامه با جعبه‌گشایی مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی M2 اپل همراه زومیت باشید.

لطفا با تماشای ویدئو در یوتیوب و سابسکرایب در کانال یوتیوب زومیت، ما را در مسیر تولید محتوای باکیفیت و ارزشمند حمایت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات