ابر آروان خود را اقتصادی‌ترین CDN دنیا معرفی می‌کند

یک‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
ابر آروان می‌گوید هشتیم CDN پرمخاطب و اقتصادی‌ترین سرویس CDN دنیا را ارائه می‌دهد.
تبلیغات

در جریان پنجمین دوره از رویداد سالانه‌ی سوار ابرها، پویا پیرحسینلو، ناخدای اجرایی ابر آروان مدعی شد که سرویس CDN آروان از نظر تعداد مخاطبان جهانی، اکنون هشتیم سرویس پرمخاطب توزیع محتوا به‌شمار می‌آید و از نظر هزینه‌ای نیز، اقتصادی‌ترین سرویس CDN است.

در حال حاضر Cloudflare با سهمی ۸۰ درصدی از بازار CDN دنیا، پرمخاطب‌ترین سرویس CDN دنیا به‌شمار می‌آید؛ اما پیرحسینلو می‌گوید بسته‌ی رایگان و بسته‌ی رشد از مجموعه‌ی خدمات CDN ابر آروان ۳۰ درصد ویژگی‌های بیشتر، ۳۰ درصد هزینه‌ی کمتر و حتی در برخی از نقاط دنیا، ۳۰ درصد تأخیر کمتری در مقایسه‌با سرویس توزیع محتوای Cloudflare دارد.

ناخدای اجرایی ابر آروان در پاسخ به خبرنگار زومیت که اعداد و ارقام مربوط به مقایسه‌ی عملکرد CDN آروان با سرویس Cloudflare بر چه معیاری هستند، چنین پاسخ داد که درباره‌ی سهم بازار، درست‌مانند شرکت کلادفلر، ابر آروان نیز به آمار مرکز معتبر W3Techs استناد دارد؛ در حالی‌که آمار مربوط به میزان تأخیر CDN از گزارش مرکز CDNPerf به‌دست آمده‌اند. پیرحسینلو می‌گوید به گواه آمار CDNPerf، در بیشتر ماه‌های سال گذشته، سرویس ابر آروان وضعیت بهتری از کلادفلر داشته است.

پویا پیرحسینلو درباره‌ی جایگاه سرویس CDN ابر آروان در دنیا به زومیت چنین گفت:

تقریباً بعید است که در اینترنت جست‌وجو کنید و فهرست معتبری پیدا کنید که ابر آروان را به‌عنوان یکی از بهترین سرویس‌دهندگان ابری معرفی نکند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات