نسل جدید سرور ابری آروان معرفی شد

یک‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
ابر آروان در رویداد سوار ابرها ۱۴۰۱، نسل جدید سرور ابری خود با پایداری بیشتر را معرفی کرد.
تبلیغات

امروز در جریان رویداد سالانه‌ی سوار ابرها، در کنار مواردی همچون دیتاسنتر اختصاصی و قابلیت‌های جدید CDN، شاهد پرده‌برداری از نسل جدید سرور ابری آروان نیز بودیم. محمدعرفان شمسی، محصول‌بان سرور ابری آروان درباره‌ی نسل جدید این محصول، آن را پایدارتر از گذشته معرفی کرد. در ادامه با تعدادی از ویژگی‌ها مهم سرور ابری جدید ابر آروان آشنا می‌شویم.

امکان دانلود BackUp یا انتقال آن به فضای ابری

محمدعرفان شمسی می‌گوید نسل جدید سرور ابری آروان علاوه‌بر گرفتن بکاپ فوری یا زمان‌بندی‌شده، امکان دانلود بکاپ را نیز دراختیار مشتریان قرار می‌دهد. از سوی دیگر ابر آروان امکان انتقال مستقیم بکاپ به Object Storage ابر آروان، S3 آمازون و Space دیجیتال اوشن را نیز فراهم آورده است. شمسی صبحت‌های خود را چنین ادامه می‌دهد:

در نسل جدید سرور ابری، مشتریان می‌توانند علاوه‌بر ابرک‌ها از Disk-های ابری خود نیز SnapShot بگیرند یا اگر نیاز به دیسک‌های بسیار پرسرعت دارند، ابرک‌هایی با دیسک Local بسازند.ابر آروان برای پاسخ به نیاز مشتریان به سرور اختصاصی، Dedicated Server Cloud را ارایه می‌کند تا مشتریان بتوانند از مزایای سرور اختصاصی در فضای ابری استفاده کنند.

محصول‌بان سرور ابری آروان از آچاره به‌عنوان یکی از مشتریانی نام برد که به‌کمک امکانات سرور ابری آروان، به‌کمک بیش‌از ۵۰ هزار نیروی متخصص، به ۲ میلیون مشترک سرویس‌دهی می‌کند.

شمسی می‌گوید امکانات جدیدی مانند Shutdown Watchdog، Startup Script، تگ‌زدن، افزایش تنوع بسته‌های ساخت ابرک، بازطراحی پنل و بهبود کنسول ابرک‌ها نیز در سرور ابری جدید ابر آروان دردسترس قرار دارد.

ترسیم و پیاده‌سازی ساده‌تر توپولوژی زیرساخت ابری

محمدعرفان شمسی می‌گوید برای تسهیل و سرعت‌بخشی به Deply زیرساخت‌ها، در آینده سرویس Cloud canvas نیز به سرور ابری جدید ابر آروان اضافه می‌شود. به‌لطف Cloud Canvas، مشتریان می‌توانند زیرساخت خود را روی یک بوم ترسیم کنند و زیرساخت نهایی را تحویل بگیرند. از سوی دیگر، مشتریان امکان دستیبابی به معماری کاملی از زیرساخت موردنظر خودشان با پاسخ‌دادن به چند پرسش و اجرای بی‌درنگ آن بر بستر ابر آروان را خواهند داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات