ابر آروان مرکز تماس ۲۴ ساعته خود را افتتاح کرد

یک‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
ابر آروان در جریان رویداد سوار ابرها ۱۴۰۱ از آغاز به‌کار مرکز تماس ۲۴ ساعته‌ی خود خبر داد.
تبلیغات

ابر آروان در پنجمین دوره از رویداد سالانه‌ی سوار ابرها، از راه‌اندازی مرکز تماس ۲۴ ساعته‌ی خود پرده برداشت. یزدان یزدی‌زاده، معمار عملیات ابر آروان در رویداد امروز درباره‌ی بسته‌های رایگان این شرکت در چهار محصول و مجموعه‌ی خدمات مهاجرت از زیرساخت‌های سنتی به ابر نیز سخن گفت.

یزدی‌زاده می‌گوید ابر آروان برای سرویس‌دهی به طیف گسترده‌تری از کاربران، بسته‌های رایگانی را در چهار محصول خود تعریف کرده است. او چنین ادامه می‌دهد:

۹۴ درصد مشتریان به‌شکل رایگان از محصولات آروان استفاده می‌کنند. آروان همچنین چهار امکان پرکاربرد CDN Lib، رادار ابر آروان، Player و دسترسی به محبوب‌ترین Repository-ها روی زیرساخت آروان را به‌شکل رایگان دراختیار اکوسیستم بین‌المللی قرار داده است.

معمار عملیات ابر آروان می‌گوید شرکت متبوعش برای مهاجرت صحیح از زیرساخت‌های سنتی به ابری، تیم‌هایی تخصصی تشکیل داده است. یزدی‌زاده در ادامه می‌گوید:

ابر آروان با بهره‌گیری از تخصص ابریاران کوچ ابری در مراحل مشاوره، طراحی، پیاده‌سازی و پشتیبانی، مشتریان را همراهی می‌کند تا مهاجرتی کامل و بدون دغدغه به ابر را تجربه کنند.

یزدان یزدی‌زاده با بیان اینکه پیش‌تر تنها کاربران دارای بسته‌ی پشتیبانی، امکان تماس تلفنی داشتند، اعلام کرد که از تابستان ۱۴۰۰ تمام کاربران به‌شکل رایگان امکان برقراری تماس تلفنی را دارند و از سال ۱۴۰۱ برای پاسخ‌دهی سریع به کاربران و بهبود خدمات پشتیبانی از مشتریان سازمانی، فعالیت مرکز تماس ابر آروان شبانه‌روزی خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات