بازار در آستانه ده سالگی، از لوگوی جدیدی رونمایی کرد

دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
بازار در آستانه‌ی ده‌ سالگی، از لوگوی جدید خود رونمایی کرد. لوگوی جدید کافه بازار بازتابی از ارزش‌های درون‌سازمانی از جمله پویایی این مجموعه است.
تبلیغات

کافه بازار در آستانه‌ی ده‌ سالگی پلتفرم خود، از نشان (لوگو) جدیدی رونمایی کرد. به گزارش روابط عمومی کافه بازار، بازنگری در لوگوی این پلتفرم، بازتابی از ارزش‌های درون‌سازمانی و به‌خصوص «پویایی» است. بازار می‌گوید با باور و تکیه بر ارزش پویایی، طی ده‌ سال گذشته همواره در حال بهبود کیفیت تجربه‌ی کاربران بوده است.

پس از ده سال فعالیت، اکنون خدمات و محصولات متمایزی مانند نمایش رایگان فیلم و سریال یا فعال‌ شدن سپر امنیت برای برنامه‌ها و بازی‌ها به‌ ایجاد فضایی امن، جذاب و دوستانه برای کاربران کافه بازار کمک کرده است. بازار می‌گوید به‌واسطه‌ی همین تغییرات مثبت محصولی، از این فرصت برای هم‌خوان‌تر کردن نشان پلتفرم با ارزش‌های برند استفاده کرده است.

سپر امنیت بازار روی موبایل

به‌گفته‌ی روابط عمومی کافه بازار، نشان قبلی بازار کمی رنگ کهنگی به خود گرفته بود؛ به‌علاوه محدودیت‌هایی برای نمایش در فضاهای مختلف داشت. در طراحی مجدد نشان، راه‌های متعددی بررسی و در نهایت تصمیم‌گیری شد تا با رفع محدودیت‌ها، عنصر تصویری «سبد» حفظ شود؛ چرا که سبد نه‌تنها برای کاربران این پلتفرم آشنا است، بلکه نماد ملموس خرید و گشت‌وگذار است.

بااین‌حال به‌گفته‌ی بازار، سبد تازه‌ی این پلتفرم، تفاوت‌های زیادی با سبد قبلی دارد؛ البته از جزئیات غیر لازم در بافت، شکل و رنگ‌ آن پرهیز شده است تا جلوه‌ای مدرن، شاداب و منعطف در فضاهای کاربری مختلف داشته باشد. علاوه‌براین، سبد تازه‌ی بازار همان رنگ سبز آشنا را دارد که کاربران در طول سال‌های گذشته در فضاهای مختلف محصولی بازار دیده‌ و تجربه کرده‌اند.

بازار در انتهای اطلاعیه‌ی خود اشاره می‌کند که آرزوی همیشگی آن‌ها، تعامل راهگشا با کاربران‌ بوده و امیدوار است در سال‌های آینده، دامنه‌ی این تعامل گسترش یابد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات