ابرآروان ۲۰ مهر مراسم اختتامیه رویداد ابربازی را برگزار می‌کند

یک‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ابرآروان اعلام کرده که مراسم اختتامیه‌ی رویداد ابربازی را ۲۰ مهر برگزار می‌کند. در این مراسم، به سه تیم برتر بیش از ۵۰۰ میلیون تومان جایزه‌ی نقدی تعلق می‌گیرد.
تبلیغات

ابرآروان مراسم اختتامیه‌ی رقابت ابربازی را که از ماه‌ها پیش آغاز شده، ۲۰ مهرماه برگزار می‌شود. ابرآروان اعلام کرده که به سه تیم برتر این رقابت درمجموع ۵۰۰ میلیون تومان جایزه‌ی نقدی اعطا خواهد کرد. این جایزه را بانک پاسارگاد و هلدینگ فناپ تأمین خواهد کرد. ابرآروان همچنین به همکاری با مجموعه‌ی شناسا با شتاب‌دهنده‌ی تریگ‌آپ اشاره کرد. درنتیجه‌ی همکاری دو مجموعه ۱۰ تیم با ارزش ۱/۵ میلیارد تومان وارد مرحله‌ی سرمایه‌گذاری و شتاب‌دهی خواهند شد. 

در این رقابت، بیش از ۱،۴۰۰ نفر در حوزه‌های برنامه‌نویسی، دیجیتال مارکتینگ، طراحی و توسعه‌ی کسب‌وکار ثبت‌نام کرده بودند که پس از ارزیابی و انجام چالش، ۲۳۳ نفر وارد مرحله‌ی تیم‌سازی شدند. درنهایت از میان ۲۰ تیم تشکیل‌شده، ۱۴ تیم توانستند با تولید محصول اولیه به مرحله‌ی پایانی داوری وارد شوند.

محصولات ابری که این ۱۴ تیم در تلاشی ۶ ماهه و با هدایت و همراهی ابرآروان تولید کرده‌اند، در حوزه‌های پلتفرم ویدئو، مدیریت سرمایه انسانی، محتوا و دیجیتال مارکتینگ، اینترنت اشیاء، ذخیره‌سازی اطلاعات و پلتفرم‌های ابری است.

پیش‌ازاین و با شیوع کرونا، تمامی مراحل برگزاری این رویداد از ثبت‌نام، ارزیابی، تیم‌سازی، انتخاب ایده و تولید محصول با سختی‌های بسیار، آنلاین برگزار شده است. با تداوم شیوع کرونا، درنهایت اختتامیه‌ی این رویداد نیز آنلاین برگزار می‌شود.

قرار است پله‌ی آخر ابربازی با اتفاقات هیجان‌انگیزی همراه باشد. با مراجعه به این لینک، می‌توانید به‌رایگان در این رویداد ثبت‌نام کنید تا در داوری سختی، شاهد تولد استارتاپ‌های جدیدی باشید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات