عادل فردوسی پور با برنامه کلاسیکو به شبکه‌های نمایش اینترنتی می‌آید؟ [به‌روزرسانی]

یک‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
پس از آنکه شب گذشته اخباری درباره‌ی برنامه‌ی جدید عادل فردوسی پور به‌مناسبت ال‌کلاسیکو منتشر شد، حال امیرمهدی ژوله تیزری از این برنامه را در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کرده است.
تبلیغات

پس از آنکه برنامه‌ی نود عادل فردوسی‌پور متوقف شد، یکی از گمانه‌ها بازگشت این تهیه‌کننده و مجری ازطریق شبکه‌های اینترنتی یا VoDها بود. پس از چندین ماه از آخرین حضور تلویزیونی فردوسی‌پور در جلو دوربین، از شب گذشته گمانه‌هایی مطرح شد که از ساخت برنامه‌ای به‌دست او با حمایت کافه‌بازار و نماوا و فیلیمو حکایت می‌کرد. این برنامه احتمالا «کلاسیکو» نام خواهد داشت و عادل فردوسی‌پور تهیه‌کننده آن خواهد بود و در آن شخصیت‌هایی نظیر پژمان جمشیدی، علی‌دایی، وریا غفوری و امیرمهدی ژوله حضور خواهند داشت. ضمنا ژابی آلونسو، یکی از بازیکنان پیشین مطرح فوتبال جهان، نیز به‌عنوان یکی دیگر از میهمانان ازطریق ارتباط تصویری در این برنامه شرکت خواهد کرد. 

هرچند در برخی اخبار منتشرشده از این برنامه اعلام شده کلاسیکو، امشب، یعنی ۲۴ آذر، ازطریق پلتفرم‌هایی نظیر فیلیمو و نماوا و کافه‌بازار به‌نمایش درخواهد آمد، شنیده‌های زومیت نشان می‌دهد شاید نمایش این برنامه در تاریخ اعلام‌شده رنگ واقعیت به‌خود نگیرد و عادل فردوسی‌پور در شبکه‌های نمایش اینترنتی نیز نتواند برنامه‌‌ی خود را نمایش دهد. 

درادامه می‌توانید تیزری از این برنامه را مشاهده کنید که در صفحه‌ی اینستاگرام امیر مهدی ژوله منتشر شده است.

به‌روزرسانی: پس از حرف و حدیث‌های متعدد در رابطه با پخش شدن یا نشدن برنامه‌ای کلاسیکو که به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور آماده شده، به‌نظر می‌رسد تا دقایقی دیگر و از ساعت ۲۲ این برنامه از طریق کافه‌بازار به نمایش درخواهد آمد. 

دیدگاه شما درباره‌ی برنامه‌ی جدید عادل فردوسی‌پور چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات