ششمین دوره رویداد DM Talk جمعه ۱۵ آذر برگزار میشود
رویداد DM Talk تاکنون ۵ بار برگزار شده و ششمین دوره آن ۱۵ آذرماه در دانشکده پزشکی دانشگاه تهران در حضور ۷۵۰ نفر از متخصصان و فعالان این حوزه با ۹ ارائه تجربی و ۲ پنل چالشبرانگیز با حضور مدیرانی از برندهایی همچون علیبابا، کاله، دیما، شیپور، الوپیک، Booking.com، دیجیکالا، سامسونگ، آپ، اسنپتریپ و دیگر برندها برگزار میگردد.
داستان DM Talk را بشنوید!
دقیقا همین امروز هر کسب و کاری که دارید، کار شما جایی به اینترنت گره خورده است. به همین دلیل است که بازار دیجیتال مارکتینگ این روزها حسابی داغِ داغ است! چون تمام کسب و کارها به ضرورت بازاریابی آنلاین پی بردهاند و میدانند که اگر در فضای اینترنت حضور نداشته باشند، برند آنها بهزودی خواهد مُرد...
روزبهروز نیز دیجیتال مارکترهای بیشتری به این بازار اضافه میشوند و آنها میدانند که بازاریابی آنلاین مانند آب در یک بطری شیشهای هر روز شکل تازهای به خود میگیرد! همین تغییر شکل مداوم دیجیتال مارکتینگ باعث شده که هیچ چیز برای یک دیجیتال مارکتر حیاتیتر از بهروز بودن نباشد.
چطور در دنیای دیجیتال مارکتینگ بهروز بمانیم؟
- برای بهروز ماندن در دنیای دیجیتال مارکتینگ باید در جریان تغییرات باشیم، باید آگاه باشیم!
- باید آگاه باشیم که حالا کدام ابزار قدرتمندتر و کدام ابزار از رده خارج شده است.
- باید آگاه باشیم که حالا برند رقیب در کدام نقطه تمرکز کرده و کدام بازار برای ما خالی است.
- باید آگاه باشیم که حالا نیاز ما از دیجیتال مارکتینگ چیست و کدام بستر برای ما فراهم است؟
و هزاران باید دیگر...
بیاید هر از گاهی دور هم جمع شویم و هرچه داریم روی میز بگذاریم. با هم صحبت کنیم و با هم آگاه شویم...
تاریخچه DM Talk
DM Talk از یک دورهمی کوچک ۵۰ نفره آغاز شد! ۵۰ نفر از مدیران بازاریابی و بازاریابی دیجیتال استارتاپها در رهنما کالج دور هم جمع شدند و تجربیات خود را با هم به اشتراک گذاشتند. سپس رویداد دوم و سوم از راه رسیدند، البته کمی تخصصیتر و کمی بزرگتر!
همچنان مهمانان از طریق دعوت خصوصی در این رویدادها شرکت میکردند تا بالاخره در رویداد چهارم امکان ثبتنام عمومی نیز به این رویداد اضافه شد. در رویداد چهارم ۲۲۰ نفر در کارخانه نوآوری حضور پیدا کردند و این آغاز یک تغییر بود! DM Talk از یک دورهمی کوچک به کنفرانس تخصصی تبدیل شد!
رویداد پنجم نیز با حضور ۴۰۰ نفر در دانشگاه تهران برگزار شد و حالا نوبت به رویداد ششم رسیده است!
رویداد ششم قویتر و شلوغتر از همیشه در قلب دانشگاه تهران در راه است!
با شرکت در این رویداد چه چیزی به دست میآورم؟
رویداد DM Talk با چهار هدف مهم فعالیت خود را آغاز کرد و حالا تحلیل بازخورد شرکتکنندگان در دورههای گذشته نشان میدهد که این رویداد در مسیر درست قرار گرفته است. چهار هدف DM Talk عبارتاند از:
بهرمندی از تجارب مدیران دیجیتال مارکتینگ کسب و کارها
در تمام دورههای DM Talk مدیران بسیاری از بخش دیجیتال مارکتینگ کسب و کارها حضور پیدا میکنند و تجارب خود را از برگزاری کمپینها، استفاده از ابزارها، اتوماسیونها و همچنین روشهای مؤثر تبلیغات در فضای آنلاین با مخاطبان در میان میگذارند.
آشنایی با مسائل روز بازرایابی دیجیتال در ایران
همانطور که گفته شد دیجیتال مارکتینگ یک دانش سیال است و هر روز تازه میشود. برای استفاده بهتر از این دانش، آگاهی از آخرین تغییرات و بهروزرسانیها مهم و حیاتی است. در DM Talk با مسائل روز بازاریابی دیجیتال در ایران آشنا میشوید و تجارب خود را دراینزمینه با یکدیگر به اشتراک میگذارید.
دریافت فایل صوتی و ویدئویی ارائهها
ممکن است که ساکن تهران نباشید یا امکان حضور در روز رویداد برای شما فراهم نباشد. در این صورت نگران نباشید چون تمام فایلهای روز رویداد شامل سخنرانیها، پنلها و بخش پرسش و پاسخ در دو نسخه صوتی و تصویری درست یک ماه پس از رویداد در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
شبکهسازی و توسعه ارتباطات فردی
یکی از اهداف مهم رویداد DM Talk شبکهسازی است. شما میتوانید در این رویداد مستقیم و به دور از روال مرسوم، با اشخاص مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید. ساعت خاصی نیز بهعنوان زمان شبکهسازی در میان ارائههای رویداد برای شما در نظر گرفته شده است.
رویداد ششم کجا و در چه زمانی برگزار میشود؟
همانطور که در ابتدا گفته شد، ششمین رویداد DM Talk در تاریخ ۱۵ آذر ماه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از اسامی سخنرانان و پنلیستها میتوانید روی لینک ثبتنام کلیک کنید.
نظرات