دیوار با تصاحب آی هوم، در پی ساماندهی آگهی املاک است

دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار شایعاتی در خصوص همکاری دیوار و آی‌هوم، مدیران عامل این دو مجموعه با برگزاری نشستی خبری، به‌صورت رسمی اعلام کردند که آی‌هوم توسط دیوار تصاحب شده است.
تبلیغات

آی‌هوم، صبح امروز با برگزاری نشستی در محل این شرکت که با حضور سجاد محمودخانی، مدیرعامل سایت دیوار و علیرضا نصری، مدیرعامل آی‌هوم و جمعی از اصحاب رسانه همراه بود، از همکاری با دیوار خبر داد. سجاد محمودخانی، مدیرعامل دیوار طی این نشست اعلام کرد که دیوار ۱۰۰ درصد از سهام آی‌هوم را خریداری کرده و به بیان‌ بهتر، این استارتاپ فعال در حوزه‌ی مسکن را تصاحب کرده است. تصاحب آی‌هوم توسط دیوار به‌معنی ادغام آی‌هوم در دیوار نیست، بلکه به گفته‌ی مدیران عامل دو شرکت، آی‌هوم همچنان با برند خود و به‌صورت مستقل به فعالیت ادامه خواهد داد و از ساز‌وکار خود برای سامان‌دهی به آگهی‌های دیوار در حوزه‌ی املاک بهره خواهد گرفت. 

آی‌هوم سامانه‌ای فعال در حوزه‌ی آگهی‌های املاک است، حال آنکه در این سامانه، مشاورین املاک می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای، از دانش فنی و توانایی مجموعه‌ی آی‌هوم برای ثبت تصاویر و همچنین محتوای با کیفیت‌تر استفاده کنند. در واقع آی‌هوم بستری ایجاد کرده است که در آن آگهی‌های املاک با کیفیت بالاتری ثبت می‌شوند تا کاربران بتوانند بدون اتلاف وقت و با دریافت اطلاعات صحیح‌تر به انتخاب ملک مورد نظر بپردازند. 

دیوار با خرید آی‌هوم در پی آن است تا خدمات بهتر و حرفه‌ای‌تری در اختیار مشاوران املاک قرار دهد. به اعتقاد مدیران عامل دیوار و آی‌هوم، این روش می‌تواند به شکل بسیار بهتری از انتشار آگهی‌های غیرواقعی یا آگهی‌هایی که اطلاعات نادرستی دارند، جلوگیری کند. سجاد محمودخانی، مدیرعامل دیوار در این نشست اطلاعاتی را در خصوص جزئیات مالی تصاحب آی‌هوم ارائه نکرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات