اگر بهتازگی اپلیکیشن «الوپیک» را بهروز کرده باشید، با سوپراپلیکیشنی روبهرو میشوید که قرار است خدمات مختلفی ارائه دهد. روز سهشنبه ۳اردیبهشت در ساختمان مرکزی شرکت ملی پست، سرویس الوپست با حضور مشاور وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت پست درکنار مدیرعامل شرکت الوپیک رونمایی شد.
حسین نعمتی، مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، زنجیرهی خدمترسانی در عرصه پست را نیازمند تکمیل دانست. وی یادآور شد:
مهدی نایبی، مدیر مجموعه الوپیک، با ابراز خرسندی از همکاری شرکتی خصوصی با مجموعهای دولتی در چنین ابعادی گفت:
این همکاری در روند نامهرسانی تغییری ایجاد نخواهد کرد و نیروهای پستچی به روال سابق به فعالیت خود ادامه میدهند. در گذشته، هر فرد برای ارسال محموله باید به اداره پست مراجعه میکرد اما با راهاندازی سرویس الوپست این امکان فراهم خواهد شد که بسته از هر مبدائی اعم از منزل یا محل کار گرفته و به ادارهی پست تحویل داده شود. درنتیجه، این روند هیچ تأثیری بر کار پستچیها نمیگذارد. در اپلیکیشن الوپست، ردههای مختلف وزنی در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند با اعلام مشخصات، هزینهی پستی را سادهتر پرداخت کنند.
مدیر مجموعه الوپیک در این مراسم گفت:
در بازار کنونی، الوپیک را بیشتر بهعنوان سرویس جابهجایی کالا یا مسافر میشناسیم؛ اما بهگفتهی مدیر این مجموعه، قرار است الوپیک به بستری کامل برای سرویسدهی چندمنظوره و کامل تبدیل شود تا انواع سرویسهای کنونی در قالب اپلیکیشنی جامع ارائه شود. در روز جهانی ارتباطات، ۲۷اردیبهشت، این سرویس دراختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
نظرات