وان ام 9 اچ‌تی‌سی احتمالا یکم اردیبهشت در ایران رونمایی می‌شود

شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
وان ام 9 تلفن پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی است که به تازگی وارد بازار خاورمیانه شده است. اما زمان ارائه رسمی این محصول در ایران چه زمانی است؟ در مصاحبه‌ای که زومیت با دنیل خیاط، مدیر محصول HTC MEA داشته، تلویحا به زمان رونمایی از این تلفن در تهران اشاره شده است.
تبلیغات

تلفن وان ام 9 اچ‌تی‌سی چندی پیش در MWC 2015 معرفی شد و اندکی بعد گزارش زومیت از رونمایی آن در دوبی و همچنین نگاه نزدیک به HTC One M9 را خواندید. در مصاحبه‌ای که با دنیل خیاط، مدیر محصول اچ‌تی‌سی خاورمیانه و آفریقا داشتیم، وی به این موضوع اشاره کرد که پرچمدار جدید تایوانی‌ها به زودی راهی بازار ایران نیز خواهد شد.

خیاط گفت روز ۲۱ آوریل، مراسمی در ایران خواهیم داشت، اما جزئیات بیشتری درباره این برنامه را فاش نکرد. در مراسم پرسش و پاسخ اچ‌تی‌سی خاورمیانه در دوبی، اعلام شد که به زودی در تهران این تلفن نیز به طور رسمی رونمایی خواهد شد؛ از این رو می‌توان نتیجه گرفت که مراسم روز ۲۱ آوریل (اول اردیبهشت) مربوط به همان رونمایی رسمی از وان ام 9 است. پس از آن نیز می‌توان انتظار داشت که این تلفن به طور رسمی روانه بازار کشور شود.

وان ام 9 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 810، دوربین ۲۰ مگاپیکسل، دوربین سلفی اولتراپیکسل، نمایشگر فول اچ‌دی و بدنه‌ای از جنس فلز تراش خورده است. این محصول که تغییر بنیادینی نسبت به نسل قبلی نداشته، اما به انتقادهایی که به وان ام 8 وارد بود پاسخ داده و ارگونومی و دوربین اصلی آن بسیار بهتر شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات