فاز سوم شبکه ملی اطلاعات تا پایان کار دولت یازدهم اجرا می‌شود

چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
به گفته‌ی واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، فاز سوم شبکه‌ی ملی اطلاعات تا پایان دولت یازدهم اجرا می‌شود.
تبلیغات

محمود واعظی، وزیر ارتباطات، اعلام کرد که تمام برنامه‌‌های اجرایی برای سرعت‌ دادن به توسعه‌ی همه‌جانبه‌‌ی شبکه‌ی ملی اطلاعات و رفع دغدغه‌های مربوط به آن، با بهره‌گیری از تمام ظرفیت کشور ادامه خواهد یافت. وی خاطرنشان کرد که دولت برای تکامل شبکه‌ی ملی اطلاعات و دستیابی به آنچه مقام معظم رهبری به‌عنوان اهداف بلند ملی ترسیم کرده‌اند، مصمم است.

وزیر ارتباطات تأکید کرد که به کمک تمام همکارانی که در زیرساخت‌ها تلاش می‌کنند؛ آن‌هایی که در توسعه‌ی محتوا مسئولیت دارند و تمام نهادهایی که در توسعه‌ و سالم‌سازی شبکه‌ی ملی اطلاعات سهمی دارند، در چارچوب شورای عالی فضای مجازی، همگرایی، هماهنگی و همدلی خود را در این زمینه افزایش می‌دهیم.

واعظی در مورد زمان آغاز به کار شبکه‌ی ملی اطلاعات گفت: «ان‌شاءالله در فاز سوم شبکه‌ی ملی اطلاعات که تا پایان این دولت اجرا می‌شود، مسیر حرکت را با تعامل بیشتر با تمامی صاحب‌نظران، تنظیم کرده و با تلاش بیشتر آن را اجرا خواهیم کرد.»

وزیر ارتباطات تأکید کرد که در زمینه‌ی تولید محتوای سالم، تلاش برای ایجاد خدمات بومی و حمایت از تمام نوآوران محصولات و خدمات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و محتوایی، فرمایش مقام معظم رهبری در این رابطه با حمایت تمامی نهاد‌ها همراه خواهد شد و همگی در جهت تکامل شبکه‌ی ملی اطلاعات گام برخواهند داشت.

محمود واعظی معتقد است که مسئولیت‌پذیری تمامی دستگاه‌ها، نهاد‌ها و همه‌ی کاربران فضای مجازی، مهم‌ترین عامل در توسعه‌ی فضای مجازی سالم است و تلاش دولت نیز در ایجاد زیرساخت اعتمادپذیر، ایمن و مسئولیت‌پذیر توسط تمام دست‌اندرکاران فضای مجازی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات