جوابیه نمایندگی رسمی و مستقیم فروش و خدمات پس از فروش HTC به اعلام لیست سازمان حمایت

یک‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پارس سامتل به عنوان نمایندگی رسمی و مستقیم فروش و خدمات پس از فروش HTC برای لیست اعلامی سازمان حمایت، جواب رسمی صادر کرد.
تبلیغات

دیروز سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در لیستی علاوه بر اعلام شرکت‌های مجاز به ارائه‌ی گارانتی و خدمات پس از فروش گوشی‌های آیفون، لیست برندهایی که تا‌کنون نمایندگی رسمی و مستقیم نداشته‌اند را نیز اعلام کرد.

بر این اساس، شرکت سلوکام قشم به نام نمایندگی HTC، شرکت پارس سامتل قشم که نمایندگی مستقیم و با تأیید وزارت صنعت معدن و تجارت را دارد، نسبت به اعلام این لیست، جوابیه صادر کرد که به شرح زیر است: 

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اعلام اسامی شرکت های مجاز به خدمات گارانتی کالاهای بدون خدمات پس از فروش در کشور نام شرکت "پرشین سلوکام قشم" را به عنوان نمایندگی رسمی HTC اعلام کرده است.این در حالی است که شرکت HTC نماینده خود در ایران را مشخص کرده و وزارت صنعت معدن و تجارت به شرکت پارس سامتل قشم اجازه‌ی ورود و خدمات پس از فروش برند HTC  را داده است.بدینوسیله به استحضار می‌رساند شرکت پارس سامتل قشم با مجوز HTC و وزارت صنعت معدن و تجارت به عنوان نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش این برند در کشور فعالیت می‌کند.شرکت پارس سامتل قشم برای ایفای حق قانونی و رسمی خود، مراتب حقوقی و اداری را طی خواهد کرد تا طعم خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر در کام کاربران تلخ نگردد.منطبق بر سایت وزارت صنعت معدن و تجارت، نمایندگی شرکت پارس سامتل قشم (شماره ملی : ۱۴۰۰۵۰۶۴۷۲۱) از شرکت خارجی:HTC CORPORATION کشور تایوان با برند HTC از تاریخ صدور گواهی مورخ ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ تا تاریخ ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ متعبر است.
تصویر مجوز پارس سامتل قشم برای نمایندگی HTC
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات