اولین تبلت پوکو چه مشخصاتی خواهد داشت؟

یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تبلت شیائومی ردمی پد پرو از نمای جلو به‌همراه کیبورد
طبق گزارشی جدید، تبلت پوکو موسوم‌ به پوکو پد به‌زودی با مشخصاتی شبیه ردمی پد پرو معرفی خواهد شد.
تبلیغات

تبلتی از برند پوکو با شماره‌مدل 2405CPCFBG در پلتفرم صدور گواهینامه‌ی EEC اروپا حضور پیدا کرده است. افشاگری به نام Kacper Skrzypek با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق)، اشاره کرد این تبلت با نام پوکو پد (Poco Pad) روانه‌ی بازار خواهد شد.

شیائومی مدتی قبل تبلت ردمی پد پرو را درکنار گوشی ردمی توربو ۳ برای بازار چین رونمایی کرد. این محصول که از تراشه‌ی اسنپدراگون 7s نسل ۲ بهره می‌برد، قدرتمندترین تبلت برند ردمی محسوب می‌شود.

تبلت ردمی پد پرو در بازارهای جهانی با شماره‌مدل 2405CRPFDG و اسم رمز Dizi عرضه خواهد شد. این دستگاه مشخصاتی شبیه مدل چینی دارد؛ اما فقط از اتصال وای‌فای پشتیبانی می‌کند. بنابراین، امکان استفاده از سیم‌کارت در آن وجود ندارد.

گفته می‌شود تبلت پوکو با شماره‌مدل 2405CPCFBG با نام پوکو پد در بازار جهانی عرضه خواهد شد. این محصول احتمالاً نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌ی تبلت شیائومی مدل ردمی پد پرو خواهد بود؛ به‌همین‌دلیل، انتظار می‌رود به نمایشگر ۱۲٫۱ اینچی LCD با وضوح 2.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شود. از دیگر ویژگی‌های احتمالی پوکو پد می‌توان به تراشه‌ی اسنپدراگون 7s نسل ۲ و حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اشاره کرد.

ظرفیت باتری پوکو پد احتمالاً ۱۰٬۰۰۰ میلی آمپرساعت خواهد بود و از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی خواهد کرد. انتظار داریم این تبلت به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی مجهز شود. سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و اسپیکرهای چهارگانه از دیگر ویژگی‌های احتمالی این تبلت هستند.

رؤیت‌شدن ردمی پد پرو در کنسول گوگل پلی از نزدیک‌بودن عرضه‌ی جهانی آن حکایت می‌کند. برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند که نسخه‌ی 5G این تبلت با شماره‌مدل‌های 24074RPD2G (جهانی) و 24074RPD2I (هند) و 24074RPD2C (چین) و اسم رمز Ruan در دست توسعه قرار دارد.

این دستگاه احتمالاً مشخصات مشابهی با نسخه وای‌فای ارائه خواهد داد، با این تفاوت که از اتصال 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. قیمت تبلت پوکو درحال‌حاضر مشخص نیست؛ اما انتظار می‌رود با برچسب مقرون‌به‌صرفه‌تر از رقبا دردسترس خریداران قرار گیرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات