آیکو پد ۲ با پردازنده قدرتمند کابوس تبلت‌های شیائومی می‌شود

یک‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تبلت آیکو پد پرو ۲
تبلت آیکو پد ۲ با نمایشگر بزرگ‌ و پردازنده‌ی قدرتمندتر مدیاتک به‌زودی از راه خواهد رسید.
تبلیغات

آیکو در حال کار روی تبلت جدیدی به نام آیکو پد ۲ برای بازار چین است که احتمالاً در آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد. افشاگری با نام کاربری Digital Chat Station مشخصات کلیدی آیکو پد ۲ را فاش و اعلام کرد که این تبلت نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌ی یک تبلت ویوو خواهد بود.

آیکو پد اولین تبلت برند آیکو بود که در سال ۲۰۲۳ به‌عنوان نسخه‌ی ری‌برند تبلت ویوو پد ۲ رونمایی شد. گفته می‌شود که آیکو پد ۲ مجهزبه پنل LCD بزرگ‌تر و تراشه‌ی دیمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک خواهد بود.

پست Digital Chat Station در ویبو به کلمه‌ی «سری» اشاره دارد که نشان می‌دهد باید منتظر حداقل دو مدل از این تبلت در کانفیگ‌های مختلف باشیم. چند گزارش ادعا کرده‌اند که ویوو تا اواخر فروردین ۱۴۰۳ تبلت ویوو پد ۳ پرو را با تراشه‌ی دیمنسیتی ۹۳۰۰ در چین معرفی خواهد کرد.

گفته شده است که تبلت ویوو پد ۳ با پردازنده‌ی اسنپدراگون 8s نسل ۳ در فصل دوم سال جاری میلادی در چین رونمایی خواهد شد. به‌نظر می‌رسد یکی از مدل‌های آیکو پد ۲، نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌ی تبلت ویوو پد ۳ پرو باشد.

تبلت ویوو پد ۳ پرو احتمالاً پنل ۱۲٫۹۵ اینچی LCD با وضوح 3K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز خواهد داشت. این تبلت با تراشه‌ی دیمنسیتی ۹۳۰۰، ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و باتری ۱۱٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی عرضه خواهد شد و دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی و دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت.

باید دید استفاده از پردازنده‌ی قدرتمند دیمنسیتی و نمایشگر بزرگ‌تر چقدر بر قیمت تبلت جدید ویوو پد ۳ و نسخه‌ی همزاد آن، آیکو پد ۲ تأثیر خواهد گذاشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات