شیائومی از تبلت می پد 4 رونمایی کرد

دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی از تبلت جدید می پد ۴ رونمایی کرد. این شرکت چینی قصد دارد در سال ۲۰۱۸ جانی دوباره به بازار تبلت‌ اندروید بخشد.
تبلیغات

اگر هنوز به تبلت‌های اندروید اعتقاد دارید و ترجیح می‌دهید که از این دستگاه‌ها استفاده کنیم، مسلماً خبر معرفی شیائومی می پد ۴ می‌تواند اتفاقِ خوشحال‌کننده‌ای برای شما باشد. امروز این غول فناوری چینی، از می پد ۴ رونمایی کرد که در کنار ظاهر زیبا، قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌ دارد.

این تبلت ۸ اینچی، دارای وضوح تصویر فول اچ‌‌دی است و از پردازنده‌ی میان‌رده اسنپدراگون ۶۶۰ استفاده می‌کند که در کنار ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی به‌علاوه‌ی امکان استفاده از حافظه‌ی جانبی، قدرت‌بخش نرم‌افزار می پد ۴ خواهند بود. در قسمت دوربین شاهد استفاده از سنسور ۵ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین سلفی و سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در قالب دوربین اصلی هستیم. انرژی سخت‌افزار فوق توسط باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که با توجه به اندازه‌ی نمایشگر و سخت‌افزار مورد استفاده، گزینه‌ی معقولی به‌ نظر می‌رسد.

شیائومی می پد 4 / Xiaomi mi pad 4

با این وجود اگر قصد استفاده از اینترنت موبایل پرسرعت در این تبلت داشته باشید، باید مبلغ ۲۳۰ دلار  برای مدل LTE پرداخت کنید که نه‌تنها امکان اتصال به شبکه‌ی اینترنت همراه را برای شما فراهم می‌کند؛ بلکه در بخش سخت‌افزار نیز اندکی تقویت‌ شده است و از رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی جانبی ۶۴ گیگابایتی بهره می‌برد. این دستگاه در سه نسخه به بازار عرضه می‌شود که دو مدل ابتدایی تنها در بخش سخت‌افزار با یکدیگر تفاوت دارند؛ اما نسخه‌ی سوم که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، علاوه بر قدرت سخت‌افزاری بیشتر، امکان اتصال به شبکه‌ی اینترنت همراه نیز خواهد داشت. بنابراین با احتساب قیمت ۲۳۰ دلاری برای نسخه‌ی بالارده این دستگاه، احتمالاً می پد ۴ به‌صرفه‌ترین تبلتی خواهد بود که با وجود قیمت جذاب، امکان اتصال به شبکه‌ی LTE برای کاربران فراهم می‌کند.

هر سه نسخه‌ی یادشده در رنگ‌های مشکی و طلایی در دسترس خریداران قرار خواهند داشت. تنها نکته‌ی منفی درباره‌ی می پد ۴، استفاده از شارژر 5V/2A که سرعت‌ کمی در فرآیند شارژ دستگاه دارد. 

Xiaomi Mi Pad 4
Xiaomi Mi Pad 4
Xiaomi Mi Pad 4
Xiaomi Mi Pad 4

هنوز مشخص نیست که آیا شیائومی این دستگاه را برای بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد یا تنها آن را برای بازار چین در نظر گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات