واتساپ یکی از ویژگی‌های استوری اینستاگرام را به‌ارث می‌برد

پنج‌شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
لوگو واتساپ روی نمایشگر گوشی
در نسخه‌ی جدید واتساپ، یکی از ویژگی‌های استوری اینستاگرام به‌صورت آزمایشی دردسترس قرار گرفته است.
تبلیغات

واتساپ در حال آزمایش ویژگی جدیدی مشابه استوری اینستاگرام است که به کاربران اجازه می‌دهد ویدئوهای طولانی‌تری تا ۶۰ ثانیه را در استاتوس خود به اشتراک بگذارند.

درحال‌حاضر، واتساپ امکان بارگذاری ویدئوهای استاتوس را به ۳۰ ثانیه محدود کرده است و کاربران مجبور می‌شوند کلیپ‌های بلندتر را به بخش‌های کوتاه‌تر تقسیم کنند.

وب‌سایت WABetaInfo ویژگی استاتوس یک‌دقیقه‌ای را در آخرین نسخه‌ی بتای ۲٫۲۴٫۷٫۶ واتساپ برای اندروید کشف کرده است. در شرایط فعلی، تنها تعداد محدودی از کاربران آزمایشی به این ویژگی جدید دسترسی دارند. علاوه‌براین برای مشاهده‌ی استاتوس‌های بلند، کاربران باید جدیدترین نسخه‌ی واتساپ را نصب کرده باشند.

در چند سال گذشته، اینستاگرام محدودیت زمانی ویدئوهای استوری را از ۱۵ به ۶۰ ثانیه گسترش داده و اکنون واتساپ نیز همین کار را کرده است. این تغییر به کاربران امکان می‌دهد تا کلیپ‌های بلندتری را به‌اشتراک بگذارند.

تصمیم افزایش مدت‌زمان ویدئو استاتوس احتمالاً به‌عنوان پاسخی به بازخورد کاربران اتخاذ شده است. در طول زمان، کاربران به‌طور مداوم درخواست کرده‌اند که بتوانند ویدئوهای بلندتر را در استاتوس خود به‌اشتراک بگذارند.

با محدودیت ۳۰ ثانیه‌ای قبلی، کاربران اغلب هنگام تلاش برای انتقال موضوعی خاص یا به‌اشتراک‌گذاشتن بخش‌های طولانی‌تری از زندگی روزمره‌ی خود، با مشکل مواجه بودند. اکنون با آمدن استاتوس یک‌دقیقه‌ای، کاربران می‌توانند محتوای ویدئویی طولانی‌تری را بدون نیاز به ویرایش‌های زیاد یا خلاصه‌کردن به‌اشتراک بگذارند.

ویژگی بارگذاری ویدئوهای یک‌دقیقه‌ای در استاتوس واتساپ، برای برخی از کاربرانی دردسترس است که جدیدترین به‌روزرسانی واتساپ بتا برای اندروید را از گوگل پلی نصب کرده‌اند. در هفته‌های آینده، این قابلیت برای تعداد بیشتری از افراد منتشر می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات