قابلیت Supergrouper اسپاتیفای پلی‌لیستی از هنرمندان موردعلاقه‌ در دسترس شما قرار می‌دهد

چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
قابلیت جدید Supergrouper در اسپاتیفای به شما امکان می‌دهد گروهی متشکل‌ از پنج هنرمند موردعلاقه‌ی خود ایجاد کنید و به پلی‌لیستی‌ از موسیقی‌های آن‌ها دسترسی داشته باشید.
تبلیغات

اسپاتیفای روز گذشته قابلیت درون‌برنامه‌‌ای جدیدی به نام Supergrouper معرفی کرد که به شما امکان می‌دهد اَبَرگروه جدیدی با حداکثر پنج هنرمند ایجاد کنید. پس از ساخت و نام‌گذاری گروه، اسپاتیفای پلی‌لیستی‌ از موسیقی هنرمندانی را که انتخاب کرده‌اید ایجاد می‌کند. در این قابلیت کارتی سفارشی نیز دریافت می‌کنید که امکان به‌اشتراک‌گذاری ابرگروه را در شبکه‌های اجتماعی فراهم می‌کند.

براساس آنچه تک‌کرانچ و سی‌نت می‌نویسند، اسپاتیفای می‌گوید Supergrouper به کاربران امکان می‌دهد که تصور کنند هنرمندان موردعلاقه‌شان در حال همکاری با یکدیگر هستند، بااین‌حال بد نیست بدانید این قابلیت موسیقی‌های هنرمندان مختلف را باهم ترکیب نمی‌کند. در واقع Supergrouper راهکاری سرگرم‌کننده برای دسترسی به یک پلی‌لیست سفارشی از هنرمندان است.

اسپاتیفای می‌گوید Supergrouper به کاربران امکان می‌دهد گروه موسیقی رؤیایی خود را بسازند. این شرکت می‌گوید: «برای این همکاری‌های خلاقانه، ظرفیتی بی‌پایان وجود دارد.» در مراحل ساخت گروه موسیقی می‌توانید به هر هنرمند نقش مختلفی (مثل رهبر گروه و...) بدهید.

به‌منظور دسترسی به قابلیت Supergrouper در ابتدا باید مطمئن شوید که اپلیکیشن Spotify به آخرین نسخه به‌روزرسانی شده است. سپس روی موبایل خود به این لینک مراجعه کنید. پس از لاگین کردن در حساب کاربری می‌توانید شروع به انتخاب هنرمندان موردعلاقه‌ی خود کنید. اگر در بین انتخاب گزینه‌ها شک و تردید دارید، اسپاتیفای می‌تواند براساس الگوریتم‌هایش هنرمندانی را که فکر می‌کند بیشتر به آن‌ها علاقه دارید در پلی‌لیست قرار دهد.

قابلیت Supergrouper اکنون برای کاربران ساکن در ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا، نیوزیلند و فیلیپین دردسترس قرار دارد. فعلاً مشخص نیست که این قابلیت در چه زمانی برای مناطق دیگر هم ارائه می‌شود.

اسپاتیفای همواره ازطریق محتواهای سفارشی تلاش کرده خودش را از رقبایش متمایز کند و کاربران را به سمت پلتفرم خود بکشاند. پلی‌لیست‌هایی نظیر Discover Weekly محبوبیت بسیار بالایی در اسپاتیفای دارند و به این شرکت برای افزایش تعداد کاربران کمک کرده‌اند. Supergrouper روش جدیدی است که اسپاتیفای با اتکا به آن تجربه‌ای شخصی‌سازی‌شده به هر کاربر ارائه می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات