آسان‌تر شدن یافتن فایل‌ها در Microsoft Teams با به‌روزرسانی آینده OneDrive

دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ویژگی آینده‌ی OneDrive می‌تواند به شما کمک کند تا فایل‌های موجود در Microsoft Teams را به‌راحتی پیدا کنید.
تبلیغات

مایکروسافت هر چند وقت یک‌بار ویژگی‌های کاملاً جدیدی را برای محصولات و خدمات مختلف خود معرفی می‌کند و نقشه راه Microsoft 365 جایی است که می‌توانید نگاهی اجمالی به این تغییرات داشته باشید. این نقشه راه مانند کتابخانه‌ای شامل همه مواردی است که کاربران می‌توانند در آینده از اپ‌های ۳۶۵ انتظار داشته باشند.

در گزارش mspoweruser، روی ویژگی ID 88912 تمرکز شده است. ویژگی مذکور به مدیریت و دسترسی آسان‌تر فایل‌های مایکروسافت تیمز در OneDrive کمک می‌کند.

در نقشه راه نوشته شده است:

در وان‌درایو، بخش «Your Teams» را به صفحه «More Places» اضافه می‌کنیم تا به شما امکان دهیم به‌راحتی همه فایل‌های خود را در تیمز پیدا و با آن‌ها کار کنید.

نقشه راه همچنین اشاره می‌کند این ویژگی ممکن است تا آوریل ۲۰۲۲ در‌ دسترس عموم قرار گیرد. البته باید اشاره کرد که زمان ذکرشده صرفاً تخمینی است و تضمینی برای آن وجود ندارد، بنابراین هنوز این احتمال وجود دارد که تا آن زمان راه‌اندازی نشود. همچنین، مایکروسافت قصد دارد برای این ویژگی عرضه‌ی چند مرحله‌ای داشته باشد که شامل دو دوره جداگانه «نسخه هدفمند» قبل از انتشار عمومی خواهد بود.

وان‌درایو تنها سرویسی نیست که قرار است با تیمز سازگاری بیشتری پیدا کند. مایکروسافت اوت‌لوک نیز اصلاح می‌شود تا بهتر از اپ‌های تیمز پشتیبانی کند. بااین‌حال، این ویژگی به احتمال زیاد تا دسامبر ۲۰۲۲ راه‌اندازی نمی‌شود. در نهایت نیز LinkedIn-Teams bonding، یکی دیگر از ویژگی‌های مرتبط با تیمز که پروفایل لینکدین شما را در تیمز نشان می‌دهد، در مارس ۲۰۲۲ در‌ دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات