زوم‌اَپ: محبوب‌ترین اپلیکیشن مدیریت یادداشت Evernote

دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به عقیده‌ی بسیاری از کاربران، اپلیکیشن Evernote بهترین و کامل‌ترین نرم‌افزار در زمینه‌ی مدیریت یادداشت‌ها برای اندروید، iOS است.
تبلیغات

Evernote علاوه بر ثبت یادداشت‌ها، قابلیت ضمیمه کردن صدا و تصاویر را نیز به یادداشت‌های نوشته شده دارد و به نوعی شما را در هیچ‌زمینه‌ای نا‌امید نخواهد کرد.

از یادداشت‌های ساده گرفته تا یادداشت‌های کامل‌تر، نکته‌برداری‌های سر کلاس و مواردی که نیاز به توضیح صوتی یا تصویری نیز دارند، همگی با اورنوت ممکن خواهند شد.

این اپلیکیشن از محبوبیت زیادی در استورهای مختلف برخوردار است و شما نیز احتمالا پس از نصب و استفاده، مجذوب این نرم‌افزار خواهید شد. امکانات فراوان و حرفه‌ای این اپلیکیشن در کنار ظاهر به‌روز و گرافیکی آن که جدیدا به طراحی متریال نیز تزئین شده، باعث می‌شود اورنوت یک اپلیکیشن خاص، با امکانات کامل و فوق‌العاده محبوب باشد.

Evernotee

در این اپلیکیشن علاوه بر ثبت یادداشت‌ها، می‌توانید اقدام به ذخیره‌ی فایل های تصویری از جمله عکس و نقاشی نیز کنید. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید بخشی برای کشیدن طرح‌های مختلف یا دست‌نویس مهیا شده است که به شما امکان انتخاب چند رنگ، و سایز مختلف را می‌دهد. این بخش می‌تواند محیط مناسبی برای ذخیره‌ی یادداشت‌های فوری و یا مواردی که نیاز به علامت‌گذاری دارند باشد.

علاوه بر روش‌های مختلف پشتیبان‌گیری از یادداشت‌ها، که در این برنامه در اختیار شما قرار داده شده است شما می‌توانید از طریق وب‌سایت این برنامه نیز، به یادداشت‌های خود دسترسی داشته باشید و اقدام به ذخیره یا هرگونه استفاده از آن‌ها کنید. در این حالت، شما یادداشت‌هایتان را همان‌طور که در گوشی خود ذخیره کرده‌اید مشاهده خواهید کرد. با همان قاب‌بندی و فونت و رنگ.‌

این اپلیکیشن قدرتمند برای تمامی پلتفرم‌های رایج از جمله اندروید، آی‌او‌اس و ویندوزفون، همچنین برای ویندوز و مک منتشر شده است که با توجه به قابلیت ارزشمند Sync در این نرم‌افزار، شما می‌توانید همیشه و همه‌جا به یادداشت‌های خود دسترسی داشته باشید و محدود به موبایل یا ویندوز نباشید. شما می‌توانید از لینک‌های زیر برای دانلود این اپلیکیشن استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات