بیست و دومین دورهی نمایشگاه الکامپ در حالی به پایان رسید که حضور استارتاپها و کسبوکارهای نوپا، حضور شرکتهای بزرگ و دولتیها را تحت تأثیر خود قرار داد.
نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ در روزهای ۲۵ تا ۲۸ آذر امسال برگزار شد. این نمایشگاه هرچند در روزهای تعطیلی که تهرانیها از آن برای مسافرت استفاده میکنند، قرار داشت اما با استقبال خوب مردم روبرو شد.
نمایشگاه الکامپ این دوره مشخصههای منحصر به فردی داشت. یکی از این مشخصهها حضور پرشور استارتاپها در سالن الکاماستارز و استقبال مردم از این سالن بود. هر چند این سالن بدترین سالن نمایشگاه از لحاظ نور، رفتوآمد، تهویه و محل قرارگیری بود، اما پر بازدیدترین سالن نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ به شمار میرفت. البته حضور شرکتهای خارجی بیش از دورههای قبلی بود. در نمایشگاه امسال شرکتهای چینی، تایوانی و کرهای حضور فعال و خوبی داشتند تا جایی که شرکت سامسونگ در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.
اپراتورهای تلفن همراه، سازمانهای دولتی، شرکتهای سختافزاری و نرمافزاری به همراه اینترنتیها امسال در این نمایشگاه حضور مؤثر داشتند و باعث رونق این نمایشگاه شدند. نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ بخش کوچکی به نام الکامگیمز با فضای ۳۵۰ متر مربعی داشت تا بازیسازان ایرانی در آن با مردم ارتباط مؤثر داشته باشند. رقابت اسنپ و تپسی، دو تاکسییاب ایرانی در این نمایشگاه یکی دیگر از تغییرات مثبت در نمایشگاه امسال بود. کیشسل اولین اپراتور مجازی ایران نیز از برند سامانتل خود در این نمایشگاه پرده برداشت.
حضور دستفروشها، بینظمی در دستهبندی غرفهها، آلودگی صوتی بیش از حد، شعارهای غیرقابل اجرا، صفهای سیمکارت و فروش مستقیم در داخل نمایشگاه از جمله مشکلات الکامپ ۲۰۱۶ بود.
قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در بخش دیدگاههای زومیت
لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.