اپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات ایرانی (1403)

یک‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
ادزینو
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این مقاله به معرفی به وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های ایرانی و خارجی برای کسب درآمد از دیدن تبلیغات می‌پردازیم.
تبلیغات

کسب درآمد با دیدن تبلیغات شاید کمی عجیب باشد؛ ولی اپلیکیشن‌ها و سایت‌های زیادی هستند که به ازای مشارکت در نظرسنجی‌ها، دیدن ویدئوهای تبلیغاتی یا تعامل‌های دیگر به کاربران پول پرداخت می‌کنند. برخی از این سایت‌ها مثل swagbucks خارجی هستند و درآمدشان دلاری است؛ اما نقد کردن این درآمد دردسرهایی دارد. به همین خاطر بد نیست اگر به سراغ اپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات ایرانی بروید. برای مثال آپاناژ و در ادامه به معرفی سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ایرانی و خارجی برای کسب درآمد می‌پردازیم.

معرفی 5 اپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات

ممکن است در سطح اینترنت چشمتان به بنرهایی مثل «کسب درآمد دلاری با دیدن تبلیغات» یا «اپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات ایرانی» خورده باشد؛ شاید در نگاه اول فکر کنید این تبلیغات کلاهبرداری است؛ اما اپلیکیشن‌های معتبری هم هستند که به ازای مشارکت در نظرسنجی‌ها، تست محصول یا خدمات، تماشای ویدئو و... حاضرند به کاربران خود هزینه‌ای را پرداخت کنند.

البته نباید انتظار درآمد بالایی از این اپلیکیشن‌ها داشته باشید؛ حتی اگر به سراغ اپلیکیشن‌های دلاری هم بروید، همچنان کسب درآمد از آن‌ها محدود است؛ اما می‌توان در اوقات فراغت روی این شکل از کسب درآمد حساب باز کرد. در ادامه معروف‌ترین اپلیکیشن‌های کسب درآمد از تبلیغات را معرفی می‌کنیم.

1. اپلیکیشن آپاناژ

اگر در جستجوی بهترین اپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات ایرانی هستید، می‌توانید به آپاناژ اعتماد کنید. سایت AppeMon درباره این اپلیکیشن توضیحات زیر را ارائه داده است:

به گفته برخی آپاناژ بهترین برنامه ایرانی برای کسب درآمد است، این اپلیکیشن را می‌توانید از کافه بازار دانلود کنید و برای درآمدزایی در خانه استفاده کنید که یک گزینه ایده‌آل است. در این برنامه شما می‌توانید با مشاهده کلیپ کسب درآمد کنید. آپاناژ سعی کرده با کلیپ‌های آموزنده خود، کاربرانش را سرگرم نگه دارد، به‌طوری‌که کاربر در صورت کار با اپلیکیشن احساس خستگی نکنند. نکته مهم دیگر که سبب جذابیت برنامه می‌شود، برگزاری مسابقات مختلف برای کاربران است. اگر کاربر در مسابقات برگزارشده برنده شود، امتیاز دریافت خواهد کرد. امتیازها امکانات خاص و ویژه‌ای را در اختیار کاربر می‌گذارد. برای استفاده از برنامه ابتدا باید ثبت‌نام کنید، البته این اپلیکیشن کسب درآمد کاملاً رایگان بوده و برای کار با آن به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیاز ندارید.

2. اپلیکیشن کسب درآمد واقعی

شاید اسم این اپلیکیشن کمی عجیب به نظر برسد؛ اما اگر همین عبارت «کسب درآمد واقعی» را در کافه‌بازار جستجو نمایید، می‌توانید این اپلیکیشن را پیدا کنید. این اپلیکیشن هم شبیه آپاناژ عمل می‌کند و شما با دیدن تبلیغات می‌توانید به درآمد برسید. البته اگر نظرات اپلیکیشن را بخوانید، می‌بینید که کاربران آن از میزان پرداختی اپلیکیشن چندان رضایت ندارند. همین مسئله نشان می‌دهد که در کل نباید از اپلیکیشن‌های پرداخت هزینه به ازای تبلیغات انتظار بالایی داشته باشید.

3. سایت و اپلیکیشن Swagbucks

اگر می‌خواهید میزان درآمدتان با دیدن تبلیغات بیشتر شود، بهتر است به سراغ اپلیکیشن‌های دلاری بروید. از بین این اپلیکیشن‌ها swagbucks از همه معروف‌تر است. سایت ادزینو که به صورت تخصصی روی شارژ و ساخت و خرید اکانت گوگل ادز و طراحی سایت کار میکند سایت swagbucks را به این شکل توضیح داده است:

یکی از سایت‌های محبوب کسب درآمد در ازای تماشای تبلیغات، سایت swagbucks است. این سایت با فروشگاه‌های اینترنتی متعددی همکاری می‌کند. کاربرانی که وارد swagbucks می‌شوند، اگر از فروشگاه‌های معرفی شده خرید کنند، به ازای خرید خود امتیاز SB دریافت خواهند کرد. هر 1000 امتیاز SB معادل 10 یورو پاداش نقدی است. کاربران می‌توانند این پاداش را از طریق پی پال دریافت کنند یا آن را به کدهای تخفیفی یا کارت‌های هدیه تبدیل نمایند. البته زمانی حق برداشت نقدی پاداش را دارند که دارایی آنها حداقل به 25 یورو رسیده باشد.

ادزینو

البته آنچه درباره کسب درآمد از تبلیغات وجود دارد، به فروشگاه‌هایی بر می‌گردد که برای تحقیقات بازار خود از این سایت کمک می‌گیرند. اپلیکیشن swagbucks به فروشگاه‌های اینترنتی برای تحقیقات بازار کمک می‌کند و سپس به کاربرانی که در این تحقیقات مشارکت دارند، مبلغی را می‌پردازد. این مشارکت می‌تواند شرکت در نظرسنجی‌ها، رای‌ دادن به تبلیغات نمایش داده شده و... باشد.

4. سایت InboxDollars

گزینه دیگری که می‌خواهیم به آن بپردازیم، سایت InboxDollars است که شباهت زیادی به swagbucks دارد. البته چون هر دو سایت متعلق به شرکت Prodege LLC است، این شباهت خیلی هم عجیب نیست.

ادزینو

سایت پونیشا در توضیح این اپلیکیشن نوشته است:

اپلیکیشن InboxDollars نیز وظایف روزانه و هفتگی خاصی را برای شما فراهم می‌کند. این وظایف ممکن است شامل مشاهده ویدئوها، دانلود و نصب اپلیکیشن‌ها، تکمیل پیشنهادات و غیره باشند. با انجام این وظایف، می‌توانید پول نقد دریافت کنید. از ویژگی‌های دیگر InboxDollars این است که شما می‌توانید با خواندن ایمیل‌های تبلیغاتی پول کسب کنید. با عضویت در InboxDollars، شما ایمیل‌هایی را دریافت خواهید کرد که حاوی پیشنهادات تبلیغاتی هستند و با خواندن آن‌ها می‌توانید پاداش نقدی دریافت کنید. InboxDollars یک پلتفرم قابل اعتماد است که بسیاری از کاربران آن تأیید کرده‌اند.

اگر از این وب‌سایت استفاده می‌کنید، برای نقد کردن درآمد دلاری خود نیاز به باز کردن یک حساب پی پال هم خواهید داشت. البته برای کاربران ایرانی این کار کمی دردسرساز است. به همین خاطر بسیاری از کاربران استفاده از اپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات ایرانی را ترجیح می‌دهند.

5. اپلیکیشن AdWallet

مورد پنجمی که می‌خواهیم از آن حرف بزنیم، AdWallet است. در اپلیکیشن اد والت می‌توانید با تماشای ویدئوهای تبلیغاتی کوتاه به درآمد دلاری برسید. این اپلیکیشن در دو نسخه اندروید و IOS قابل استفاده است. اپلیکیشن AdWallet را می‌توانید از وب‌سایت آن یا پلتفرم‌های واسطه نصب کنید. سپس باید در آن ثبت‌نام کرده و عضو شوید. حالا می‌توانید با تماشای ویدئوهای تبلیغاتی به کسب امتیاز بپردازید.

این امتیازهای جمع‌آوری شده در پایان قابل نقد کردن خواهد بود. همچنین می‌توان این امتیاز را به کارت هدیه یا کد تخفیف هم تبدیل کرد.

میزان درآمد کسب شده از AdWallet به تعداد ویدئوهایی که تماشا می‌کنید بستگی دارد. مقدار درآمد متوسط کاربران این اپلیکیشن ماهانه 8 تا 10 دلار است.

چگونه درآمد دلاری از دیدن تبلیغات را افزایش دهیم؟

تا اینجا به معرفی 2 اپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات ایرانی پرداختیم و علاوه بر آن، 3 اپلیکیشن دلاری را نیز معرفی کردیم؛ اما سوال بعدی اینجاست که چگونه می‌توان میزان درآمد کسب شده از این اپلیکیشن‌ها را افزایش داد؟ در ادامه نکاتی را برای افزایش درآمد ذکر می‌کنیم.

  • عضویت در چند وب‌سایت و اپلیکیشن: ساده‌ترین راه برای کسب درآمد بیشتر از اپلیکیشن‌های تبلیغاتی، استفاده از چند اپلیکیشن به‌صورت همزمان است. برای مثال می‌توانید از اپلیکیشن‌های ایرانی و خارجی در کنار هم استفاده کنید.
  • استفاده از تمامی روش‌های کسب درآمد: شیوه کسب درآمد از این اپلیکیشن‌ها متفاوت است. برخی از آن‌ها چند پلن درآمدی متفاوت دارند. اگر به دنبال افزایش درآمد هستید، بهتر است از تمامی روش‌ها استفاده کنید. برای مثال می‌توانید در نظرسنجی‌ها شرکت کنید یا در طرح‌های تحقیقات بازار مشارکت داشته باشید.
  • معرفی دوستان: به گفته سایت ادزینو: «درآمدزایی این اپلیکیشن‌ها بر اساس تعداد زیاد کاربران است. به همین خاطر وقتی دوستان‌تان را با کد معرف عضو می‌کنید، امتیاز بالایی به شما تعلق می‌گیرد. در نتیجه اگر می‌خواهید از این اپلیکیشن‌ها درآمد داشته باشید، روی سیستم معرف تمرکز بالایی داشته باشید.»
  •   تبدیل بدون واسطه درآمد دلاری: اگر از سایت‌ و اپلیکیشن‌های تبلیغاتی دلاری استفاده می‌کنید، برای نقد کردن درآمد خود نیاز به یک حساب پی پال خواهید داشت. کاربران ایرانی به‌خاطر مسائل تحریمی مجبورند از سایت‌های واسطه برای نقد کردن درآمد خود کمک بگیرند؛ که نتیجه آن کاهش درآمدشان است. اگر بتوانید راهی برای نقد کردن بدون واسطه درآمد پیدا کنید، درآمدتان بیشتر خواهد شد. برای مثال می‌توانید از دوست یا اقوامی که در خارج زندگی می‌کند برای این کار کمک بگیرید.

سخن آخر

کسب درآمد با دیدن تبلیغات ایده‌ای نیست که خیلی راحت بتوان به سراغ آن رفت؛ اما سایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی هستند که حاضرند به ازای مشارکت در تحقیقات بازار یا تماشای تبلیغات به کاربران خود مبلغی را بپردازند. با این حال این مبلغ چندان هم بالا نیست. برای مثال میزان درآمد حاصل از اپلیکیشن‌های دلاری نهایتاً به 8 تا 10 دلار در ماه می‌رسد. این درآمد وقتی به‌ صرفه است که چند اپلیکیشن را در کنار هم داشته باشید. همچنین می‌توانید به سراغ اپلیکیشن‌های کسب درآمد با دیدن تبلیغات ایرانی هم بروید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات