همه چیز درباره هتل اسپیناس پالاس تهران با فلای تودی

چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
فلای تودی
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
اگه به اقامت در هتلی بسیار لوکس علاقه دارید، در این مقاله جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل اسپیناس پالاس تهران با ما همراه باشید.
تبلیغات

همه چیز درباره هتل اسپیناس پالاس تهران

در معرفی هتل های تهران، هتل اسپیناس پالاس تهران را می توانیم یکی از لوکس ترین و گران ترین هتل های شهر زیبای تهران بیان کنیم. این هتل ۵ ستاره توانسته است با ارائه امکانات و خدمات عالی مورد توجه بسیاری از مسافران این شهر واقع شود و حجم رزرو بالایی را به خود اختصاص دهد. این هتل ۵ ستاره در تمامی روزهای سال، آماده پذیرایی از مهمانان داخلی و خارجی است. اگر شما نیز به اقامت در این هتل بسیار لوکس علاقه دارید، به شما پیشنهاد می‌ کنیم که در ادامه مقاله جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل با ما همراه باشید.

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس در شهر زیبای تهران و در منطقه سعادت آباد که یکی از خوش آب و هواترین مناطق شهر تهران به شمار می آید قرار گرفته است. شما با اقامت در این هتل می توانید از شلوغی های مرکز شهر به دور باشید. هتل اسپیناس پالاس متشکل از ۲۱ طبقه و ۴۰۰ باب اتاق خواب دنج و راحت است.

سالن اسپا، رستوران، جکوزی، کافی شاپ، باشگاه بدنسازی، سونا، پارکینگ رایگان، زمین تنیس، مرکز سلامتی، سالن زیبایی آقایان و بانوان، بوفه صبحانه، بیزینس سنتر، مرکز خرید و... از جمله امکانات رفاهی بسیار خوب این هتل هستند. با اقامت در این هتل لوکس و با شکوه می توانید اقامتی راحت را برای خود رقم بزنید که از خاطرتان پاک نخواهد شد.

واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس تهران

اگر شما نیز می خواهید که به اقامت در هتل اسپیناس پالاس تهران بپردازید، خوب است بدانید که این هتل ۴۰۰ باب اتاق خواب مختلف دارد که هر یک از آن‌ ها مناسب افراد با شرایط های مختلف هستند. واحد‌های اقامتی این هتل شامل اتاق خانوادگی رویال، اتاق توئین استاندارد، سوئیت سیگنچر، اتاق دبل استاندارد، اتاق رویال بالکن دار، سوئیت اسکای و سوئیت جونیور می شوند.

از امکانات عمومی موجود در اتاق های این هتل می توان به سرویس بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت پر سرعت، تلویزیون، صندوق امانات، حمام، بوفه صبحانه، کمد، صندلی، یخچال، خدمات خانه داری، مینی بار، پارکینگ رایگان، خشکشویی، سشوار، پارکینگ رایگان، چای ساز، میز و... اشاره کرد.

کافی شاپ و رستوران ‌های هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس از مجموعه غذایی و رستوران های بسیار متنوعی تشکیل شده است که هر یک از آن ها غذاهای خاص و متنوعی را سرو می کنند و از منوی غذایی ویژه ای برخوردار هستند. اگر غذاهای لذیذ و خوش طعم برای شما از مهم ترین بخش های سفر به شمار می آید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از رستوران های هتل اسپیناس پالاس بازدید کنید.

رستوران دیبا، رستوران لاتون، اسکای لانژ و کافه سان ست جزو گزینه های متنوع شما برای صرف انواع غذاها، نوشیدنی‌ ها و دسرهای لذیذ در هتل اسپیناس پالاس تهران به حساب می آیند. رستوران لاتون در منوی غذایی خود انواع غذاهای بین المللی و ایرانی را سرو می کند و از فضایی زیبا و دلنشین برخوردار است. رستوران دیبا نیز در زمینه تهیه غذاهای اصلی و سنتی ایرانی فعالیت می کند و فضای این هتل متناسب با منوی غذایی آن است.

کافه سان ست یک محیط بسیار جذاب برای قرارهای دوستانه و گپ زدن است که در آن انواع خوراکی ها، قهوه، شیرینی، نوشیدنی‌ های سرد، دسر، چای و... سرو می شود. اسکای لانژ نیز چشم اندازی بی نظیر به سمت کوهپایه های پایتخت دارد که کارکنان آن انواع خوراکی های متنوع و غذاهای جدید را به مهمانان ارائه می کنند.

فلای تودی
کافی شاپ و رستوران ‌های هتل اسپیناس پالاس تهران

برگزاری جلسات و همایش در هتل اسپیناس پالاس تهران

در هتل اسپیناس پالاس تالارهای مختلف با ظرفیت های متنوع وجود دارد که برای برگزاری جلسات و مراسم های مختلف مناسب است. شما می توانید با رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران، همایش ها، جلسات، کنفرانس، مهمانی های خود و... را به راحتی و به بهترین شکل ممکن برگزار کنید‌.

تالارهای این هتل از تنوع بی نظیری برخوردار هستند و تجهیزات و امکانات پیشرفته ای را در اختیار شما مسافران عزیز قرار می دهند. سالن پارسا، تالار پارسه، سالن برنا، تالار امیران، تالار ایوان و رویال هال از جمله سالن های این هتل لوکس و زیبا هستند. با برگزاری جلسات و مراسم های خود در این سالن ها خیال شما راحت خواهد بود که بهترین و باکیفیت ترین خدمات در اختیار مهمانان شما قرار خواهد گرفت.

مرکز سلامتی و مجموعه ورزشی هتل اسپیناس پالاس تهران

خوب است بدانید که در هتل اسپیناس پالاس یک مرکز سلامتی بسیار خوب و پیشرفته قرار گرفته است که شما مسافران عزیز می توانید با اقامت در این هتل از این امکانات خوب بهره مند شوید. مرکز سلامتی هتل اسپیناس پالاس از چندین بخش مختلف تشکیل شده است که از جمله آن ها می توان به باشگاه بدنسازی، سالن زیبایی بانوان، سالن زیبایی آقایان، سونا، سالن ماساژ، جکوزی، استخر و... اشاره کرد.

علاوه بر این موارد در این هتل لوکس و زیبا یک زمین تنیس بسیار وسیع و مجهز نیز قرار گرفته است که توانسته مورد توجه بسیاری از ورزشکاران واقع شود. اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که به سلامتی و نشاط خود اهمیت زیادی می دهید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما یک سر به این مجموعه بزرگ و لذت بخش بزنید تا بتوانید از خدمات بسیار متنوع و هیجان انگیز آن بهره مند شوید و اقامتی به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

فلای تودی
مجموعه ورزشی هتل اسپیناس پالاس تهران

فلای‌تودی| مرجع رزرو هتل و خرید بلیط تهران

اگر به فکر سفر به شهر زیبای تهران و رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران و یا دیگر هتل های این شهر هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که برنامه ریزی سفر خود را با مجموعه بسیار خوب و با تجربه فلای تودی انجام دهید. این مجموعه با ارائه ۹۰۰ خط هوایی در دنیا و ۱.۵ میلیون هتل در کل جهان، امکان خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را برای مسافران فراهم آورده است.

شما می توانید بهترین و ارزان ترین هتل های شهر تهران را از طریق این مجموعه معتبر ببینید و پس از مقایسه آن ها با یکدیگر متناسب ترین هتل را رزرو کنید. این مجموعه فقط در زمینه ارائه بلیط هواپیما و رزرو هتل فعالیت نمی‌ کند، بلکه امکان خرید بلیط قطار، رزرو تورهای داخلی و خارجی، دریافت ویزا و... را برای مسافران فراهم آورده است. شما می توانید با مراجعه به برنامه و یا سایت فلای تودی، تمامی این خدمات را دریافت کنید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات