ماهان نت انتخاب اول خرید اینترنت

دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
در سال‌هایی نه چندان دور، استفاده از اینترنت فقط محدود به کسب‌و‌کار‌ها بود. اما اکنون با آنلاین شدن بیشتر خدمات همه به‌دنبال بهترین سرویس اینترنت هستند؛ سرویسی که سرعت و تعرفه‌ی مناسبی داشته باشد.
تبلیغات

با این وجود می‌توان حدس زد که انتخاب شرکت سرویس دهنده اینترنت، برای افراد سخت و دشوار شده است. اگر شما هم در چنین وضعیتی هستید نگران نباشید، در ادامه به شما خواهیم گفت که از کدام شرکت اینترنت بگیریم.

معرفی شرکت برتر سرویس‌دهنده اینترنت پرسرعت

هنگامی که قصد خرید ترافیک یا یک سرویس خاص را دارید، با شرکت‌های ارائه کننده اینترنت بی‌شماری مواجه خواهید شد. این شرکت‌ها مزایای سرویس‌های خود به همراه تعرفه‌های مختلف را برایتان شرح می‌دهند. در چنین شرایطی شما باید پیش از خرید اینترنت و راه‌اندازی مودم، درباره شرکت‌های سرویس‌دهنده اینترنت تحقیق کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

در چند سال اخیر شرکت‌های بسیاری در زمینه، عرضه خدمات اینترنت پرسرعت فعالیت می‌کنند. با افزایش شهرت و گسترش این شرکت‌ها، مشتریان زیادی نیز از خدمات و امکانات آن‌ها استفاده می‌کنند. اما ‌این به معنای راضی بودن همه مشتریان از خدمات و سرویس‌های اینترنت شرکت مورد نظر نیست. بسیاری از مشترکین به دلیل پشتیبانی ضعیف، تعرفه بالا، سرعت و کیفیت پایین اینترنت این شرکت‌ها از خدمات آن‌ها راضی نیستند.

تعداد زیاد شرکت‌های عرضه کننده و نارضایتی مشتریان باعث می‌شود، کاربران پاسخ مشخصی برای پرسش از کدام شرکت اینترنت بگیریم نداشته باشند. در حال حاضر ماهان نت، یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت، +ADSL2 ، TD-LTE و اینترنت گیمینگ است. ماهان نت با بیش از یک دهه تجربه حرفه‌ای در این زمینه، توانسته در مدتی کوتاه به تجربه و دستاورد‌های زیادی برسد. در ادامه به معرفی برخی از خدمات و سرویس‎‌های اینترنتی این شرکت می‌پردازیم.

ماهان نت

آشنایی با سرویس TD-LTE شرکت ماهان نت

ماهان نت امروزه با بیش از 40 هزار مشترک به‌عنوان، یکی از موفق‌ترین شرکت‌های سرویس‌دهنده اینترنت پرسرعت در کشور شناخته می‌شود. بسیاری از مشتریان و مشترکین این شرکت، خرید td lte را انجام داده و از کاربران اینترنت پرسرعت TD-LTEهستند.

اینترنت TD-LTE یا اینترنت نسل چهار ثابت به نسبت سایر سرویس‌های اینترنت از سرعت و پایداری بیشتری برخوردار است. با خرید td lte دیگر خبری از محدودیت مکانی و استفاده از تلفن ثابت نخواهد بود. اگر قصد خرید اینترنت TD-LTE را دارید، می‌توانید از بین انواع مودم‌های این سرویس در ماهان نت، بهترین گزینه را براساس بودجه و نیاز خود انتخاب کنید. برخی از مودم‌های رومیزی TD-LTE عرضه شده در شرکت ماهان نت، امکان استفاده از سیم‌کارت ۴G LTE و سیم‌کارت TD-LTE را دارند. قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت باعث می‌شود تا این سرویس اینترنتی در بیشترین مناطق ایران پوشش‌دهی داشته باشد. این مودم‌ها با سرعت دانلود حداکثر ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه از سریع‌ترین مودم‌های موجود در ایران هستند.

معرفی سرویس اینترنت ADSL ماهان نت

اینترنت ADSL که در اصل مخفف واژه انگلیسی Asymmetric Digital Subscriber Line بوده، یک راه عالی برای برقراری ارتباطی پرسرعت و بدون قطعی است. با خرید اینترنت adsl، کاربران خانگی و تجاری قادر خواهند بود، بدون نیاز به ایجاد زیرساختی جدید به صورت دائمی از اینترنت پرسرعت استفاده کنند.

ماهان نت با بیش از 10 سال سابقه در زمینه راه‌اندازی این سرویس، بهترین خدمات را به متقاضیان ADSL ارائه می‌کند. تعرفه مناسب، پشتیبانی قوی و کیفیت بالای سرویس اینترنتی باعث شده ماهان نت به انتخاب اول بسیاری از کاربران خانگی و تجاری تبدیل شود. هزینه اینترنت پرسرعت اینترنت ADSL در ماهان نت، براساس سرعت و مقدار حجم مبادلات اطلاعاتی در هر ماه است. ماهان نت برای افزایش رضایت مخاطبان بسته‌های تشویقی متنوعی را در سطوح مختلف برای کاربران، تدارک دیده است. هر کاربر می‌تواند، براساس بودجه و نیازی که دارد از بین طرح‌ها و تعرفه های اینترنت پرسرعت ADSL گزینه‌ای را انتخاب کند.

ماهان نت

خدمات متنوع با شرکت برتر در ارائه اینترنت پرسرعت

برای رسیدن به پاسخ پرسش از کدام شرکت اینترنت بگیریم، اول از همه باید مشخص کنید که چه استفاده‌ای از اینترنت دارید؟ گیمر هستید؟ مشغول اینستاگرام بوده یا فیلم و سریال تماشا می‌کنید؟

اگر گیمر هستید، باید به سراغ شرکتی بروید که پوشش‌دهی خوبی داشته و پینگی که به شما ارائه می‌کند بهتر باشد. اگر اهل جست‌و‌جو در اینترنت هستید و اینستاگرام را چک می‎‌کنید، باید به سراغ سرویس‌هایی با تعرفه کم و حجم متوسط بروید. اگر طرفدار فیلم و سریال هستید، باید به سراغ شرکتی بروید که علاوه‌بر حجم خوب تعرفه مناسبی هم داشته باشد.

با این حساب تنها شرکتی که متنوع‌ترین خدمات را با بهترین قیمت، متناسب با کار و فعالیت شما عرضه می‌کند، شرکت ماهان نت است. اینترنت گیمینگ، پهنای باند اختصاصی، اینترنت پرسرعت +ADSL2 و حتی سرویس اینترنتی مناسب برای کاربران بورس برخی از خدمات متنوع ماهان نت هستند.

قیمت، سرعت و کیفیت عالی اینترنت با ماهان نت

در این مقاله به پرسش از کدام شرکت اینترنت بگیریم پاسخ داده و ماهان نت را شرکت برتر در ارائه اینترنت پرسرعت معرفی کردیم. ماهان نت با استفاده از بروز‌ترین تکنولوژی و بهترین متخصصان، خدمات متنوع و عالی را به شما ارائه خواهد کرد. برای آگاهی از تعرفه‌ها، جشنواره‌ها و دریافت مشاوره رایگان بهترین سرویس اینترنت می‌توانید ازطریق شماره 1514 با مشاورین ماهان نت در ارتباط باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات