خرید سرفیس پرو ۷ پلاس از فروشگاه یاسین رایان

پنج‌شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
یاسین رایان تخصصی‌ترین مرکز فروش محصولات مایکروسافت سرفیس در ایران، با بیش از ۲۰ سال سابقه است.
تبلیغات

در دنیای دیجیتال در هر کجا نام شرکت مایکروسافت برده می‌شود همگان انتظار بهترین کیفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را دارند و به‌واقع هم این انتظار برآورده می‌شود. در کشور ما شرکت مایکروسافت بیشتر با نرم‌افزارهایش شناخته می‌شود؛ حال آنکه این شرکت در تولید تبلت و لپ تاپ و کنسول بازی از تاپ‌ترین کمپانی‌های جهان است. سری سرفیس تبلت های این شرکت در تمام جهان مطرح بوده و یکی از جدیدترین مدل‌های این سری، به نام سرفیس پرو ۷ پلاس است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

یاسین رایان

 مشخصات سرفیس پرو ۷ پلاس 

این تبلت که حتی می‌توان از آن به‌عنوان لپ تاپ نیز نام برد، هفتمین نسل از این سری با تغییرات شگرف همراه است که در ادامه به ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت:

۱. این تبلت با ابعاد ۲۹۲ میلی‌متر در ۲۰۱ میلی‌متر در ۸.۵ میلی‌متر در مدل‌های مختلف دارای وزن‌های زیر است:

در مدل i3، i5(Wifi) دارای وزن ۷۷۰ گرم، در مدل i5 (LTE) دارای وزن ۷۹۶ گرم و نهایتا در مدل i7 (Wi-Fi) دارای وزن ۷۸۴ گرم است.

۲. مانیتور این دیوایس از نوع PixelSense و یکی از باکیفیت‌ترین صفحه‌نمایش‌های جهان بوده و اندازه آن  ۱۲.۳ اینچ است. رزولوشن این صفحه‌نمایش برابر ۲۷۳۶ در ۱۸۲۴ (DPI ۲۶۷) است که یکی از قوی‌ترین وضوح تصویر را به شما خواهد داد. نسبت ابعاد این صفحه‌نمایش ۳:۲ بوده و قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی چند لمسی ۱۰ نقطه‌ای را دارد.

۳. پردازنده سرفیس پرو ۷ پلاس در مدل‌های مختلف به شرح ذیل است:

در مدل 11th Gen Intel® Core™ i3-1115G4 Processor (Wi-Fi) دارای پردازنده دو هسته‌ای و در مدل 1th Gen Intel® Core™ i5-1135G7 Processor (Wi-Fi یا LTE) داری پردازنده ۴ هسته‌ای است و نهایتا در مدل 11th Gen Intel® Core™ i7-1165G۷7 Processor (Wi-Fi) از مدل ۴ هسته‌ای استفاده می‌کند که سرعت و توان بسیار مناسبی را برای این دستگاه فراهم خواهد آورد.

۴. پردازنده گرافیکی این دیوایس در مدل  core i3 از نوع Intel® HD Graphics و در مدل core i5, i7 از نوع Intel® Iris® Xe Graphics است که در هر دو مدل هماهنگی مناسبی را با CPU این دستگاه خواهند داشت.

۵. هارد یا حافظه داخلی این دستگاه یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن است که از نوع SSD و قابل جابجایی بوده و در ظرفیت‌های مختلف ۱۲۸ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت (Wi-Fi یا LTE)؛ ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت (Wi-Fi) در مدل‌های مختلف است. 

۶. دارای ظرفیت رم ۸ گیگابایت یا ۱۶ گیگابایت در مدل LPDDR4x RAM (Wi-Fi یا LTE) و در مدل RAM LPDDR 4x RAM(Wifi) دارای رم با ظرفیت ۳۲ گیگابایت است که سرعتی باورنکردنی و بسیار هماهنگ را به  سرفیس پرو ۷ پلاس در مدل‌های مختلف خواهد داد.

۷. این مدل از تکنولوژی‌های ارتباطی زیر بنا به مدل‌های خود استفاده می‌کند:

  • Wi-Fi 6: 8.2.11ax compatible
  • Bluetooth Wireless 5.0 technology
  • LTE Advanced1 with removable SIM and eSIM support
  • Qualcomm® Snapdragon™ X20 LTE Modem
  • LTE bands supported: ۱, ۲, ۳, ۴, ۵, ۷, ۸, ۱۲, ۱۳, ۱۴, ۱۹, ۲۰, ۲۵, ۲۶, ۲۸, ۲۹, ۳۰, ۳۸, ۳۹, ۴۰, ۴۱، ۶۶

که تکنولوژی LTE در این دیوایس از نسل جدید بوده و در ضعیف‌ترین آنتن‌دهی هم قدرت اتصال خود را حفظ خواهد کرد. 

۸. سرفیس پرو ۷ پلاس در پنل جلویی دارای یک دوربین با قدرت ۵ مگاپیکسلی با فیلم‌برداری 1080p HD است و در پنل پشتی مگاپیکسلی با فیلم‌برداری ۱۰۸۰ خواهد بود.

یاسین رایان

۹. در بخش تجهیزات صوتی این محصول دارای دو میکروفون استریو و همچنین دارای ۱ بلندگو ۱.۶ واتی با Dolby® Audio است.

۱۰. در بخش اتصالات روی بدنه خود دارای ۱ عدد درگاه USB-C® و ۱ عدد درگاه USB-A و همچنین ۱ مورد جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است. علاوه بر این موارد دارای ۱ مورد سوکت Surface Connect و ۱ مورد پورت کیبورد سرفیس و همچنین جایگاه میکرو اس‌دی و ۱ عدد جایگاه  نانو سیم‌کارت (LTE) خواهد بود.

۱۱. در بخش امنیت این دستگاه از تکنولوژی‌های جیپ TPM برای امنیت سازمانی و نرم‌افزار ویژه امنیتی امنیت کامل با ویندوز هلو (Windows Hello) استفاده خواهد کرد. همچنین این دستگاه قابلیت استفاده از ورود با تشخیص  چهره را نیز دارد.

۱۲. این دستگاه به‌صورت اورجینال از سیستم عامل Windows 10 Home استفاده می‌کند که یک نرم‌افزار هدیه Microsoft Office 365 به مدت ۳۰ روز به‌صورت پیش‌فرض روی خود خواهد داشت.

۱۳. سرفیس پرو ۷ پلاس از حسگرهای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌ نمای مگنتی، سنسور تشخیص نور محیط بهره‌مند است.

۱۴. این دستگاه دارای بدنه آلومینیومی با کامپوزیت کربن است که این آلیاژ باعث تبادل دمای سریع در این دستگاه خواهد شد. این مورد به این دلیل ضروری است که این دستگاه با این قدرت سخت‌افزاری فاقد فن کولینگ است. روی این بدنه دو دکمه فیزیکی عدد صدا و پاور را مشاهده خواهید کرد. 

۱۵. این دستگاه در دو رنگ نقره‌ای و مشکی به بازار عرضه شده است و در حال حاضر با قیمت در محدوده ۲۲ تا ۶۰  میلیون موجود است که این تفاوت قیمت با انواع مدل‌ها و نوسانات ارزی قابلیت تغییر را خواهد داشت. 

نتیجه‌گیری

خرید محصولاتی مانند سرفیس پرو ۷ پلاس که هم گران‌قیمت و هم حساس هستند باید توسط افراد کاربلد و از فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر صورت پذیرد؛ زیرا فابریک بودن این دستگاه‌ها بسیار مهم است. ما به شما سایت یاسین رایان را برای خرید این محصول و سایر محصولات مایکروسافت پیشنهاد می‌کنیم. یاسین رایان، اولین وارد‌کننده و توزیع‌کننده محصولات مایکروسافت در ایران است که علاوه بر اصل بودن، محصولات را با قیمت‌های بسیار مناسب، همراه با گارانتی اصالت کالا به فروش می‌رساند.

yasinrayan.com

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات