نظارت بر کودکان در فضای مجازی با پادویش پرنتال

سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پادویش پرنتال کنترل، امکان نظارت بر گوشی یا تبلت اندروید فرزندان را برای والدین فراهم می‌کند.
تبلیغات

پادویش پرنتال کنترل با نسخه اندروید به شما کمک می‌کند، اگر قصد دارید گوشی همراه یا تبلت خود را در اختیار فرزندتان بگذارید و هم‌زمان بر اعمال و رفتار او در فضای کاربری دستگاه یا در اینترنت نظارت داشته باشید. از طریق پادویش پرنتال کنترل نسخه اندروید می‌توانید دسترسی فرزند خود را براساس برنامه زمان‌بندی‌شده محدود کرده و بر آن نظارت داشته باشید. برای مثال می‌توانید دسترسی او به شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، واتساپ، سروش و غیره را قطع یا محدود کنید.

پادویش پرنتال کنترل چیست

پرنتال کنترل اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به واسطه آن می‌توانید کنترل کاملی بر استفاده کودکان از گوشی همراه داشته باشید. در شرایط کنونی که کودکان در معرض فناوری‌های پیشرفته و استفاده مداوم از گوشی و تبلت قرار گرفته‌اند، پادویش پرنتال کنترل بهترین گزینه برای حفظ سلامت جسمی و روحی فرزندان در مقابل ضررهای جبران‌ناپذیری است که فناوری به‌دنبال می‌آورد. به‌عنوان مثال شما می‌توانید پس از نصب پرنتال کنترل پادویش مشخص کنید که فرزندتان در روز تنها سه ساعت زمان دارد که از گوشی استفاده کند.

مزایای پادویش پرنتال کنترل اندروید

یکی از مزیت‌هایی که با نصب این اپلیکیشن از آن برخوردار خواهید شد محدود کردن برنامه‌های مورد استفاده است. به واسطه این قابلیت می‌توانید تمامی برنامه‌های خود را کنترل کنید و تنها برخی از برنامه‌ها را در دسترس فرزندتان قرار دهید. شما می‌توانید  این کار را از طریق تعیین برنامه هفتگی در اپلیکیشن پادویش پرنتال کنترل اندروید انجام دهید.

با محدود کردن امکاناتی همچون بلوتوث، وای‌فای و دوربین می‌توانید در برنامه هفتگی خود کنترل بیشتری داشته باشید و برای آن محدودیت‌های زمانی تعیین کنید.

در ادامه برخی از مزیت‌های این اپلیکیشن را مشاهده می‌کنید:

  • پشتیبانی از دو زبان فارسی و انگلیسی
  • مدیریت فعال و غیرفعال کردن وای‌فای، بلوتوث، دوربین
  • مدیریت زمان استفاده کردن از گوشی همراه
  • عدم امکان حذف برنامه توسط فرزندان
  • عدم امکان ارسال ناخواسته تصاویر شخصی برای دیگران در شبکه‌های اجتماعی
  • مسدودسازی برنامه‌های جدید نصب‌شده
  • و ...

دانلود پادویش پرنتال کنترل

اگر می‌خواهید از پادویش پرنتال کنترل نسخه اندروید استفاده کنید و از مزیت‌های آن بهره‌مند شوید همین حالا می‌توانید آن را از اینجا دانلود کنید. بدون هیچ‌گونه دردسری آن را روی گوشی خود نصب‌ کنید و با خیال راحت به مراقبت از فرزند دلبندتان بپردازید.

شما می‌توانید این محصول را به مدت ۲۰ روز به‌رایگان استفاده کنید. در صورت تمایل می‌توانید لایسنس یک‌ساله محصول را خریداری کنید.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر درباره اپلیکیشن پرنتال کنترل به وب‌سایت mypadvish.ir مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات