سیلور یراق، مرکز فروش انواع سینک ظرفشویی جدید و مدرن

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
آشپزخانه یکی از مهم‌ترین بخش‌های خانه شما است که اگر دقت کرده باشید، خانم‌های خانه‌دار اهمیت بسیار زیادی برایش قائل هستند و به تمیزی، زیبایی و جذابیت آن اهمیت بسیار زیادی می‌دهند.
تبلیغات

آشپزخانه معمولا یکی از اولین بخش‌های هر خانه است که به آن دقت می‌کنیم و معمولا آشپزخانه‌های بزرگ و زیبای خانه هستند که ما، مخصوصا خانم‌ها را جذب خود می‌کنند.

سینک ظرفشویی و اهمیت آن در آشپزخانه ما

عوامل زیادی در زیبایی آشپزخانه منزل شما تأثیرگذارند که مهم‌ترین آن‌ها کابینت‌های شما هستند؛ اما بعد از کابینت‌ها و در میان تجهیزات و لوازم آشپزخانه، کدام‌یک از آن‌ها تأثیر بیشتری بر زیبایی آشپزخانه شما می‌گذارند؟ حدستان کاملا درست است. سینک‌های ظرفشویی از تجهیزات مهم آشپزخانه هستند که هم کاربرد‌های بسیار زیادی دارد و هم در زیبایی آشپزخانه شما بسیار تأثیرگذار است.

سینک‌های آشپزخانه معمولا یکی از مهم‌ترین بخش‌های آشپزخانه هستند که کار‌های زیادی ازقبیل شستن انواع مختلف ظروف، میوه‌ها و سبزیجات و حتی شستن دست‌ها نیز کاربرد دارد و گاه نیاز به آن تا حدی افزایش می‌یابد که افراد در مطبخ یا آشپزخانه پشتی منزلشان نیز یک سینک نصب می‌کنند تا بتوانند از آن هم در کار‌های مختلف استفاده کنند.

درباره زیبایی سینک‌های ظرفشویی نیز باید گفت ازآنجاکه سینک‌های ظرفشویی کاربرد‌های زیادی دارند، بیشتر هم در کانون توجه قرار می‌گیرند؛ به‌همین‌دلیل، از همان ابتدای تولید به زیبابودن آن توجه زیادی می‌شود. یکی از عوامل مهم در جذابیت سینک‌ها نیز نوع آن‌ها است. سینک‌های ظرفشویی از سه نظر ظاهری و نحوه نصب، تعداد لگن و متریالی به‌کاررفته در سینک آن به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شوند. درادامه این انواع مختلف را بررسی می‌کنیم.

انواع سینک‌های ظرفشویی ازنظر ظاهری و نحوه نصب

سینک‌های ظرفشویی مختلف ازنظر ظاهری به سه دسته سینک‌های روکار و سینک‌های توکار و سینک‌های زیرکار یا زیرکابینتی تقسیم‌ می‌شوند.

سینک‌های روکار

سینک‌های روکار نوعی از سینک‌های ظرفشویی هستند که از بالا روی کابینت شما نصب می‌شوند یا حتی گاه مانند روشویی، روی کابینت قرار می‌گیرند. برای تشخیص روکاربودن سینک فقط کافی است که به لبه‌های آن نگاه کنید. حتی اگر کمی از سینک روی کابینت قرار گرفته باشد؛ یعنی آن سینک ظرفشویی شما روکار است. سینک‌های روکار معمولا به این شکل در آشپزخانه شما نصب می‌شوند که در ابتدا قسمتی از کابینت شما بریده و سینک از بالا روی کابینت شما نصب می‌شود. پس‌از‌آن، لوله‌کشی و اتصالات در پایین و در کابینت انجام می‌شود. دورتادور سینک نیز چسب‌کاری می‌شود که آب از زیر لبه به کابینت وارد نشود.

سینک‌های توکار

سینک‌های ظرفشویی توکار نوعی دیگر از سینک‌های ظرفشویی هستند که برعکس سینک‌های روکار از پایین و از داخل کابینت در سینک شما نصب می‌شوند و لبه سینک معمولا هم سطح کابینت قرار می‌گیرد. این نوع از سینک‌های ظرفشویی از پایین نصب و با پیچ یا چسب‌های محکم بسته می‌شوند. به‌هر‌حال، باید مراقب بود که وزن ظرف و ظروف در آن‌ها از حد معینی بیشتر نشود.

سینک‌های زیرکار

سینک‌های آشپزخانه زیرکار نیز مانند سینک‌های توکار از پایین نصب می‌شوند؛ اما تفاوتی بزرگ با سینک‌های توکار دارند. همان‌طور‌که گفتیم، سینک‌های توکار هم‌سطح کابینت هستند؛ اما سینک‌های زیرکابینتی زیر کابینت قرار می‌گیرند. سینک‌های توکار با گیره‌ای خاص و از پایین به کابینت وصل می‌شوند؛ اما سینک برای نصب سینک‌های زیرکار، باید خود سینک را به کابینت متصل کرد.

انواع سینک‌های ظرفشویی ازنظر تعداد لگن

سینک‌های ظرفشویی ازنظر تعداد لگن نیز به سه دسته تقسیم می‌شوند: سینک‌های تک‌لگن و سینک‌های دو‌لگن و سینک‌های چندلگنه. تعداد لگن معمولا با کاربرد و ابعاد سینک ظرفشویی رابطه مستقیم دارد. هرچه تعداد لگن‌های سینک کمتر باشد، کارایی آن کمتر و ابعادش نیز کوچک‌تر است.

از سینک‌های تک‌لگن معمولا در مطبخ‌ها یا آشپزخانه‌های کوچک‌تر استفاده می‌شود. سینک‌های دولگن نیز نوع رایج سینک‌ها هستند که معمولا در خانه‌ها استفاده می‌شوند. سینک‌های سه یا چندلگنه نیز معمولا سفارشی تولید می‌شوند و در آشپزخانه‌های بزرگ یا گاه گوشه آشپزخانه‌ها کاربرد بسیار دارند.

فروش انواع سینک آشپزخانه جدید و ارزان قیمت

انواع سینک‌های ظرفشویی ازنظر متریال

یکی دیگر از دسته‌بندی‌های سینک ظرفشویی، دسته‌بندی ازنظر متریال است. درادامه، برخی از بهترین انواع سینک ظرفشویی را معرفی می‌کنیم.

سینک‌های ظرفشویی استیل یا استیل ضدزنگ

سینک‌های ظرفشویی استیل از انواع رایج سینک ظرفشویی هستند که به‌دلیل قیمت مقرون‌به‌صرفه‌شان نیز طرفداران بسیار زیادی دارند. یکی دیگر از ویژگی‌های سینک‌های استیل ضدزنگ این است که دربرابر آب و رطوبت و زنگ‌زدگی مقاوم هستند و مشکلی برای آن‌ها به‌وجود نمی آید. ازآنجاکه این سینک‌ها رایج‌ترین نوع سینک در بازار هستند، به آن‌ها سینک ظرفشویی معمولی نیز گفته می‌شود. سینک‌های استیل ممکن است عادی یا ضدزنگ باشند.

سینک ظرفشویی گرانیتی

سینک‌های ظرفشویی گرانیتی یکی دیگر از انواع سینک‌ها ازنظر نوع متریال هستند. سینک‌های ظرفشویی گرانیتی از سنگ گرانیتی درست می‌شوند؛ به‌همین‌دلیل، ویژگی‌های بسیار زیادی دارند و بسیار خواستنی هستند. ویژگی‌های خاص سینک‌های گرانیتی عبارت‌اند از:

  • مقاومت بسیار زیاد دربرابر ضربه و خط‌و‌خش
  • ضدلکه و ضد‌باکتری و ضدآلودگی
  • ضدزنگ و احتمال بسیار کمِ خوردگی
  • بسیار زیبا با طرح‌های مختلف
  • طراحی‌های جذاب و دلربا

سینک ظرفشویی سرامیکی

سینک‌های ظرفشویی سرامیکی یکی دیگر از انواع جدید سینک‌ها هستند که در چند سال اخیر، طراحی شده و در دست تولید قرار گرفته‌اند. اگر دقت کرده باشید، از سرامیک بیشتر در تولید وان حمام و روشویی‌های مختلف استفاده می‌شد؛ اما چند سال پیش یکی از شرکت‌های معتبر تولید سینک، با هدف تولید محصولی خلاقانه، سینک‌های سرامیکی را ساخت و عرضه کرد و این محصول نیز به فهرست تولید شرکت‌های مختلف اضافه شد.

سینک‌های ظرفشویی سنگی

یکی دیگر از انواع سینک‌های ظرفشویی سینک‌های ظرفشویی سنگی هستند که طرفداران زیادی در دنیا دارند. سینک‌های گرانیتی، سینک‌های مرمر، سینک‌های کورین یا برخی دیگر از انواع سینک‌ها نیز دراصل زیر‌مجموعه سینک‌های سنگی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند. سینک‌های سنگی معمولا با طرح‌های بسیار زیبایی ساخته می‌شوند و معمولا قیمتشان نیز گران است.

سینک‌های ظرفشویی شیشه‌ای

در سال‌های اخیر، یکی از مدرن‌ترین انواع تجهیزات آشپزخانه تجهیزاتی هستند که از جنس شیشه ساخته می‌شوند. سینک‌های ظرفشویی شیشه‌ای نیز یکی از انواع مدرن سینک‌ها هستند که لگنشان از جنس استیل است؛ اما دیگر بخش‌های سینک از شیشه ساخته شده است که یکی از انواع جدید و زیبای سینک است که در سال‌های اخیر، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید انواع سینک ظرفشویی جدید با قیمت ارزان، به این لینک مراجعه کنید: https://silveryaragh.com//kitchen-sink.

قیمت سینک آشپزخانه در سیلور یراق

سیلور یراق؛ بزرگ‌ترین مرجع فروش سینک‌های ظرفشویی

در سال‌های گذشته، خرید اینترنتی به یکی از نیاز‌های مهم‌ همه مردم جهان تبدیل شده است و افراد زیادی در موقعیت‌های مختلف، خرید‌هایشان را آنلاین و اینترنتی انجام می‌دهند و با این کار در زمان بسیار صرفه‌جویی می‌کنند. امروزه، همه‌چیز را اینترنتی می خرند و خرید سینک ظرفشویی نیز به این فهرست اضافه شده است و افراد زیادی سالانه سینک‌های ظرفشویی دلخواهشان را آنلاین می‌خرند.

سیلور یراق یکی از بهترین و بزرگ‌ترین مراجع خرید اینترنتی سینک‌های ظرفشویی یا دیگر تجهیزات آشپزخانه است که با ۱۵ سال تجربه، بهترین‌ها را به مشتریان عرضه می‌کند. علاقه‌مندان به خرید اینترنتی می‌خواهند محصولات موردنیازشان را از وب‌سایتی بخرند که از کامل‌بودن محصولاتش مطلع باشند و بتوانند از میان انتخاب‌های متنوع خریدشان را انجام دهند که درادامه از خریدشان پشیمان نشود.

سیلور یراق با ۱۵ سال تجربه درزمینه فروش تجهیزات آشپزخانه، کامل‌ترین و بزرگ‌ترین مرجع خرید سینک ظرفشویی است و شما بهترین تجربه خرید را از وب‌سایت سیلور یراق کسب کنید. شما در کامل‌ترین مرجع خرید آنلاین سینک در ایران، انواع مختلف سینک را می‌توانید ببینید، بررسی کنید و پس از انتخاب سینک مدنظرتان، آن را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت بخرید.

اگر قصد دارید سینک ظرفشویی ارزان و زیبا و باکیفیتی برای منزلتان بخرید، این کار را اینترنتی و آنلاین ازطریق وب سایت سیلور یراق؛ مرکز خرید اینترنتی تجهیزات آشپزخانه می‌توانید انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت سینک‌های ظرفشویی مختلف یا خرید اینترنتی انواع سینک ظرفشویی به آدرس https://silveryaragh.com/ مراجعه کنید. همچنین، می‌توانید از‌طریق راه‌‌های زیر با فروشگاه سیلور یراق در ارتباط باشید:

ایمیل: info@silveryaragh.com

تلفن: ۰۲۱۴۴۴۸۷۰۲۳

آدرس: تهران، اشرفی اصفهانی‌، باغ‌فیض، خیابان ناطق نوری، پلاک ۱۷۹

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات