خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی از روژا شاپ

پنج‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
با پیشرفت تکنولوژی و گسترش شبکه اینترنت کمتر کسب و کاری در فضای مجازی حضور ندارد.
تبلیغات

این مورد از جنبه‌های بسیاری، خوب است اما در این میان خرید اینترنتی همیشه با ترس‌هایی همراه بوده است. ترس‌هایی که به درستی باید به آن‌ها توجه کرد. بهترین راه‌حلِ سبک زندگی دیجیتال، شناخت راهکارهایی برای داشتن بهترین تجربه در خرید اینترنتی است که در این مطلب به ۷ نکته مهم در خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی از نگاه روژا می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

لذت خرید لوازم آرایشی از روژا بر کسی پوشیده نیست. اما در این روزها که شرایط بیرون رفتن از خانه کمی دشوار شده و توصیه تمامی کارشناسان حوزه سلامت بر این است که تا جای ممکن از منزل خارج نشده و سعی کنید خریدهای خود را به‌صورت اینترنتی انجام دهید، لازم است که نکاتی را درباره خریدهای اینترنتی بخصوص خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی بدانیم.

نکته اول: امن بودن خرید از سایت لوازم آرایشی و بهداشتی

شاید به جرئت بتوان گفت امنیت یک خرید اینترنتی مهم‌ترین نکته آن است. اینکه از چه سایتی و با چه پشتوانه‌ای خرید می‌کنید، مهم‌ترین موردی است که باید به آن توجه خاص داشته باشید. برای اینکه از امنیت سایت اطمینان حاصل کنید و از کلاهبرداری‌های اینترنتی در امان بمانید چند مورد را برای شما بازگو می‌کنیم.

  •  SSL یا لایه اتصال امن:

اگر خیلی خلاصه بخواهیم بگوییم، SSL یک پروتکل امنیتی است که از دزدیده شدن اطلاعات شما توسط هکرها جلوگیری می‌کند. بهترین راه‌حل برای اینکه بدانید سایت مورد نظر شما از این پروتکل امنیتی استفاده می‌کند یا خیر این است که در قسمت آدرس بار کنار نام سایت یک قفل بسته ببینید که این بدان معنی است که این سایت دارای SSL بوده و از دزدیده شدن اطلاعات شما در برابر هکرها محافظت می‌کند.

  •  نماد اعتماد الکترونیکی:

در ایران مرکز توسعه تجارت الکترونیکی زیر نظر وزارت صنعت و معدن مسئول ایجاد اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی است و در صورتی که هویت صاحب سایت و محل فعالیت کسب‌و‌کار اینترنتی او احراز شده‌ باشد، پس از بررسی کارشناسان آن سازمان، به او نماد اعتماد الکترونیکی اعطا می‌گردد. البته باید یاد داشته باشید نماد الکترونیکی دو ستاره به‌معنای  «بالاترین درجه اعتماد در خرید اینترنتی» است.

  • درگاه بانکی مستقیم و معتبر:

توجه به این مطلب که درگاه مستقیم بانکی فقط به سایت‌هایی که دارای مجوز قانونی فعالیت هستند داده می‌شود، می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای تشخیص یک سایت معتبر باشد.

  • نشان ساماندهی:

باتوجه به سخت‌گیری‌هایی که در حوزه رسانه‌های دیجیتال صورت می‌پذیرد، تنها سایت‌هایی موفق به گرفتن نشان ملی ثبت می‌شوند که به‌طور کامل صاحب سایت و صلاحیت وی برای فعالیت، برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی احراز شده باشد.

نکته دوم: پشتوانه سایت لوازم آرایشی و بهداشتی

باتوجه به ارتباط مستقیم لوازم آرایشی و بهداشتی با سلامت شما، اگر قرار باشد بین خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی از سایتی که صرفاً یک وب‌سایت بوده و هیچ پشتوانه و پیشینه‌ای ندارد با سایتی که پشتوانه آن شرکتی است که خود واردکننده لوازم آرایشی و بهداشتی است و دارای چندین شعب در سرتاسر کشور و مراکز خرید معتبر (مانند خرید فروشگاه‌های اینترنتی روژا) است، کدام را انتخاب می‌کنید؟

بله، درست است. یک سایت با پشتوانه کامل و پیشینه خوب گزینه کاملا مناسبی برای یک خرید اینترنتی بدون دغدغه است. خریدی که بدون شناخت درست می‌تواند به یک تجربه تلخ منجر شود.

نکته سوم: کیفیت محصولات آرایشی و بهداشتی

همان‌طور که در بالا ذکر شد یک خرید اینترنتی زمانی لذت بخش است که از دریافت کالای اورجینال و با کیفیت اطمینان داشته باشید. اینکه در خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی محصولات مورد نظر شما دارای تاریخ مصرف مناسب و البته صحیح باشد و اینکه مطمئن باشید کالایی که به دست شما می‌رسد کاملا اورجینال است نوید یک خرید لذت‌بخش را می‌دهد.

دقت به این امر که لوازم آرایشی و بهداشتی که خرید می‌کنید به‌صورت کاملا علمی و با رعایت اصول بهداشتی و ایمنی وارد کشور شده است یا محصولات داخلیِ با کیفیت به شما عرضه می‌شود، نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید.

روژاشاپ

نکته چهارم: مشاوره پیش از خرید

در دنیای دیجیتال امروز که اکثر کارها با اینترنت انجام می‌شود، همچنان نیاز به یک مشاوره پیش از خرید مخصوصاً در خرید آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی احساس می‌گردد. درنتیجه باید سایتی را انتخاب کنید که علاوه بر توضیحات کاملی که در صفحه هر محصول ارائه داده است، کارشناسان حرفه‌ای و آموزش دیده‌ای را جهت پاسخ‌گویی به سوالات شما قبل از خرید فراهم کرده باشد.

همان‌طور که می‌دانید استفاده از محصولات آرایشی مثل رژ لب و کرم‌پودر، روی پوست‌هایی با تایپ و رنگ پوستیِ متفاوت، نتیجه متفاوتی در بر خواهد داشت. در‌نتیجه مشورت با یک کارشناسی که کاملا با این موارد آشناست و می‌تواند به خوبی شما را راهنمایی کند، گزینه بسیار مناسبی است که نباید از آن در خرید اینترنتی لوازم آرایشی غافل شوید.

نکته پنجم: مشاوره و پشتیبانی پس از فروش

متاسفانه در بسیاری از مواقع مشاهده شده که همه چیز تا پیش از خرید خوب است و به محض اینکه مشتری خرید آنلاین خود را انجام می‌دهد، رها شده و دیگر پشتیبانی مناسبی از سایت فروشنده دریافت نمی‌کند.

اینکه اگر محصول معیوب بود یا مشکل داشت باید عودت داده شود و فروشندگان آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی موظف به تعویض آن هستند یک امر بدیهی است. اما این مشاوره و پشتیبانی پس از فروش به‌خصوص در مواردی بیشتر نمایان می‌شود که محصول آرایشی یا بهداشتی طریقه مصرف خاصی دارد.

این نحوه مصرف خاص قاعدتاً باید در صفحه توضیحات محصول ذکر شده باشد یا در صورت نیاز کارشناسانی مجرب برای این امر در نظر گرفته شده باشند.

روژاشاپ

نکته ششم: قیمت مناسب و تخفیف

باتوجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جهان امروز این امر که از سایتی خرید آنلاین انجام دهید که بهترین و مناسب‌ترین قیمت را در اختیار شما می‌گذارد یک اصل انکار‌ناپذیر است. شرکت‌هایی که خود واردکننده اصلی محصولات آرایشی و بهداشتی به‌صورت مستقیم هستند، به دلیل حذف واسطه بهترین قیمت را برای محصولات خود در نظر می‌گیرند.

از طرفی قرار دادن تخفیف‌های دوره‌ای و مناسبتی و البته تخفیف‌های لحظه‌ای، لذت خرید آنلاین را دوچندان می‌کند.

نکته هفتم: بازخورد مشتریان قبلی

نکته‌ای که در خرید اینترنتی بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند شما را راهنمایی کند، بازخورد مشتریان قبلی سایت است که می‌توانید این بازخوردها را در صفحات اجتماعی شرکت مورد نظر یا کامنت‌های محصولی که قصد خرید آن را دارید بیابید.

گاهی اوقات سایت‌ها برای جذب مشتری اقدام به ایجاد بازخوردهای تقلبی یا به اصطلاح فیک می‌کنند که اگر سایتی را برای خرید انتخاب کنید که تمامی نکات بالا را رعایت کرده باشد و شرکت معتبری پشتوانه آن باشد بعید است که در دام این تقلب بیفتید.

نتیجه:

پس از گشت‌و‌گذار کارشناسان در فضای مجازی و اینترنت و بررسی سایت‌های مختلف، از بین سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی که در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند تنها چند وب‌سایت انگشت شمار به چشم می‌خورند که نکات گفته شده را تمام و کمال رعایت کرده باشند.

یکی از بهترین سایت‌ها، فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی روژا است که دارای امنیت کامل (SSL، نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره، نشان ملی ثبت، درگاه مستقیم بانکی)، پشتوانه (فروشگاه لوازم آرایشی روژا دارای 25 سال سابقه فعالیت و دارای ۱۱ شعبه فعال است)، محصولات با کیفیت و اورجینال است.

فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی روژا امکانی را فراهم کرده‌است تا مشاوره پیش از خرید را به مشتریان خود عرضه کند. کارشناسان فروشگاه آنلاین روژا کاملا باتجربه و آموزش دیده هستند و تمامی سوالات پیش از خرید شما را به‌طور کامل پاسخ خواهند داد.

شما می‌توانید از فروشگاه لوازم آرایشی روژا با خیال راحت خرید خود را انجام دهید و بعد از خرید، پشتیبانی ۱۰۰% کارشناسان را در رابطه با نحوه استفاده محصولات و سوالات پس از خرید دریافت کنید.

از آنجایی که روژا بر پایه مشتری‌مداری و احترام به مشتری استوار است، با حذف واسطه‌ها سعی بر حفظ قیمت‌های رقابتی و ایجاد تخفیف های دوره‌ای و مناسبتی روی محصولات خود در فروشگاه اینترنتی روژا دارد که شما می‌توانید با مراجعه به سایت روژا به آدرس https://rojashop.com/ از تخفیفات روژایی بهره ببرید.

در نهایت امیدوار هستیم باتوجه به ۷ نکته در خرید اینترنتی لوازم آرایشی ذکر شده، لذت خرید اینترنتی را تجربه کنید.

فراموش نکنید که نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند است. پس لطفاً اگر نکاتی را مد نظر دارید که دوست دارید با دیگران به اشتراک بگذارید زیر همین پست برای ما و دوستانتان بنویسید.

با اشتراک‌گذاری این مطلب به دوستانتان نیز، آن‌ها را در داشتن یک خرید آنلاین خوب و لذت‌بخش و بدون مشکل کمک کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات