اپلیکیشن موبایل اروند کالا؛ خرید محصولات خوراکی، آرایشی و بهداشتی در چند دقیقه

پنج‌شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن موبایل اروندکالا فروشگاهی است که کیفیت محصولات و اصالت آن را تضمین می‌کند.
تبلیغات

اگر محصولات خوراکی و آرایشی و بهداشتی را اینترنتی می‌خرید، احتمالا با فروشگاه اینترنتی اروندکالا آشنا هستید. اروندکالا پس از ۴ سال فعالیت در حوزه‌ی فروش محصولات خوراکی و بهداشتی، اولین فروشگاهی است که تاریخ انقضای دقیق محصولات را در فروشگاه آنلاین خود ذکر می‌کند و از تمامی محصولات و جزئیات آن‌ها نیز اختصاصی عکس می‌گیرد تا مشتریان محترم اطمینان بیشتری هنگام خرید داشته باشند.

در این فروشگاه، تمامی محصولات هفت روز ضمانت اصالت و تضمین کیفیت دارند. این، بدین معنا است که اگر محصولی به‌دست شما رسید که ازلحاظ کیفی تأیید نکردید، فروشگاه با کمال میل کالا را پس می‌گیرد و تمام مبلغ سفارش و هزینه‌ی ارسال به شما بازگردانده می‌شود.

اپلیکیشن موبایل اروندکالا ویژه‌ی کاربران اندروید

اگر تاکنون از اروندکالا خرید کرده‌اید یا قصد دارید خرید کنید، خبر خوشحال‌کننده‌ اپلیکیشن اندروید فروشگاه اینترنتی اروندکالا است. اپلیکیشن موبایل اروندکالا که به‌صورت کاملا اختصاصی Native توسعه داده شده، تجربه‌‌ی فوق‌العاده‌ای از خرید را برایتان به‌ارمغان می‌آورد.

برای استفاده از اپلیکیشن کافی است به صفحه‌ی نصب اپلیکیشن موبایل اروندکالا بروید. با ورود به این صفحه، میتوانید به‌صورت مستقیم اپلیکیشن را دانلود یا ازطریق کافه‌بازار یا مایکت آن را نصب کنید.

همچنین، اگر اولین‌بار است که از اپلیکیشن استفاده می‌کنید، با کد تخفیف appcode می‌توانید از ارسال رایگان برای اولین خریدتان بهره ببرید. این کد تخفیف فقط برای اپلیکیشن موبایل اروندکالا کاربردی است. اروندکالا برای کاربران پلتفرم iOS نیز مشغول توسعه‌ی اپلیکیشن است که نتیجه‌اش را به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد کرد. 

شایان ذکر است در اروندکالا تمامی سفارش‌های بیش از ۱۰۰,۰۰۰ تومان همواره رایگان ارسال می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات