احتمال عرضه اندروید ۱۰ برای گلکسی اس ۸

یک‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق گفته‌ی یکی از واحد‌های ارتباط با مشتریان سامسونگ، این شرکت مشغول آماده‌سازی به‌روزرسانی اندروید ۱۰ برای گلکسی اس ۸ است.
تبلیغات

پس از انتشار فهرست گوشی‌های هوشمند دریافت‌کننده‌ی به‌روزرسانی نسخه‌ی ۱۰ اندروید توسط سامسونگ، جای خالی گلکسی اس ۸ در این فهرست منجر به بروز اعتراضات زیادی به غول دنیای موبایل شد. در این بیانیه سامسونگ اعلام کرده بود که تنها برای گلکسی اس ۹ و اس ۱۰ مشغول آزمون و توسعه‌ی به‌روزرسانی اندروید ۱۰ و One UI 2.0 است.

سامسونگ پیش‌ از این دو به‌روزرسانی بزرگ برای کاربران گلکسی اس ۸ عرضه کرده بود. این گوشی سامسونگ که در سال ۲۰۱۷ و با اندروید ۷.۰ عرضه شده بود، در فوریه ۲۰۱۸ اندروید ۸.۰ و در فوریه ۲۰۱۹ بسته‌ی به‌روزرسانی اندروید ۹.۰ را دریافت کرده بود. 

حال به گزارش WindowsUnited، سامسونگ با تغییر نظر خود، در حال توسعه‌ی به‌روزرسانی اندروید ۱۰ برای پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ خود است. روابط عمومی سامسونگ در پاسخ به سؤال خبرنگار این وب‌سایت گفت:

از تماس شما با بخش خدمات پس از فروش سامسونگ متشکریم. باتوجه به درخواست شما جهت ارایه‌ی اندروید ۱۰ باید اعلام کنیم که جای نگرانی وجود ندارد. در حال عرضه‌ی اندروید ۱۰ برای گلکسی اس ۱۸ نیز برنامه‌ریزی شده است. البته در حال حاضر نمی‌توانیم زمان دقیق انتشار این به‌روزرسانی را اعلام کنیم. به‌همین دلیل از شما تقاضا داریم بردبار باشید.

در نظر داشته باشید که واحد‌های پشتیبانی در زمینه‌ی ارایه‌ی اطلاعات غلط سابقه‌ای طولانی دارند. اما با این حال می‌توان پاسخ این بخش از خدمات پس از فروش را امیدی برای کاربران گلکسی اس ۸ دانست. 

رابط کاربری One UI 2.0 بر پایه‌ی اندروید ۱۰ توسعه یافته و با قابلیت‌هایی مانند صفحه‌ی قفل بهبود یافته، طراحی جدید برای بخش اعلانیه‌های، حالت تاریک بهینه برای مرورگر، اعلانیه‌ها و بسیاری از اپلیکیشن‌های سیستمی همراه شده است. 

نظر شما در رابطه با خبر فوق چیست؟ آیا سامسونگ در نهایت اقدام به انتشار اندروید ۱۰ برای گلکسی اس ۸ خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات