تصاویر جدید فاش شده از اچ‌تی‌سی One جدید نشان‌دهنده یک کاور مبتکرانه برای آن است

یک‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که پیش‌تر در زومیت خواندید، اچ‌تی‌سی درصدد معرفی تلفن‌هوشمند خود در تاریخ 5 فروردین سال آتی است. اما انتشار تصاویر و اطلاعاتی از این تلفن‌هوشمند پیش‌بینی ابزار معرفی شده را سهل‌تر می‌کند. امروز نیز به رسم هفته‌های اخیر اطلاعاتی از این تلفن‌هوشمند منتشر شده است که جزئیات جدیدی از آن را که شامل دو تصویر جدید است، نمایش می‌دهد.
تبلیغات

این تصاویر توسط فاش‌کننده‌ی نام آشنای evleaks@ راه به سوی وب باز کرده است که در بردارنده‌ی یک قاب پوششی است. این قاب دارای ساختاری سوراخ مانند است که در برخی از نقاط اطلاعات نمایش داده شده از صفحه‌ی نمایش را از خود عبور داده و کاربر را قادر می‌کند تا اعلانیه‌های تلفن‌هوشمند را به نظاره بنشیند. هرچند اطلاعات اندکی در مورد این کاور منتشر شده و فقط می‌توان از روی این تصویر در مورد آن اظهار نظر کرد، اما ایده‌ی تولید چنین کاوری نیز بسیار جالب بوده و می‌توان ان را بهتر و کاربرد‌ی‌تر از کاورهای سامسونگ و ال‌جی برشمرد.

 براساس اطلاعاتی که توسط evleaks@ منتشر شده است، گویا نسل جدید این تلفن‌هوشمند همچون نسل پیشین دارای نسخه‌ی گوگل‌پلی نیز خواهد بود. هنوز زمان دقیقی برای معرفی این نسخه از تلفن‌هوشمند مشخص نشده است.

نهایتا تصویر دوم مربوط به نسخه‌ی قراردادی اچ‌تی‌سی M8 است که توسط MobileSyrup ‌منتشر شده است. همانطور که در تصویر مورد نظر مشاهده می‌کنید، این تلفن‌هوشمند از یک طراحی با گوشه‌های گرد به‌همراه بلندگوهای دوگانه در جلو و سیستم صوتی BoomSound بهره می‌برد.

HTCM8Int

انتظار می‌رود این تلفن‌هوشمند همزمان در دو شهر نیویورک و لندن در تاریخ ۵ فروردین ماه معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات