پرچمدار اچ‌تی‌سی اواسط فروردین ماه پیش از گلکسی S5 به بازار عرضه خواهد شد

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا اچ‌تی‌سی تلفن‌ هوشمند پرچمدار بعدی خود را اواخر تعطیلات نوروزی به بازار عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

همانطور که می‌دانید اچ‌تی‌سی در پنجم فروردین ماه سال آتی تلفن‌هوشمند پرچمدار خود را به بازار عرضه خواهد کرد. اما این کمپانی تایوانی نسل جدید پرچمدار خود را چه زمانی به بازار عرضه خواهد کرد؟ به‌نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی این تلفن‌هوشمند را در ابتدای آوریل یا به‌عبارت دیگر اواخر تعطیلات نوروزی در کشور ما به بازار عرضه خواهد کرد.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط یک وب‌سایت روسی با نام HTCFamily، این تلفن‌ هوشمند HTC دو هفته پس از معرفی رسمی آن راه به سوی بازار باز کرده و برای خرید در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. احتمالا شاهد حضور این تلفن‌هوشمند در تاریخ 19 فروردین، چند روز پیش از عرضه‌ی رسمی گوشی سامسونگ گلکسی S5 سامسونگ به بازار عرضه خواهد شد.

HTCFamily وب‌سایتی است که پیش از این نیز اولین تصاویر مربوط به اچ‌تی‌سی وان جدید را منتشر ساخته بود، از این‌رو به نظر می‌رسد که اطلاعات عرضه شده توسط این وب‌سایت قابل استناد بوده و می‌توان شاهد عرضه‌ی اچ‌تی‌سی در آینده‌ای نزدیک باشیم.

همانطور که می‌دانید، اچ‌تی‌سی وان جدید با بهره‌گیری از یک بدنه‌ی فلزی، دوربین پشتی با سنسور دوگانه و سیستم بلندگوی دوگانه‌ی جلویی با استفاده از سیستم BoomSound عرضه خواهد شد.

HTCFaily

براساس اطلاعاتی که توسط HTCFamily ارائه شده است، این تلفن‌هوشمند در 110 کشور به بازار عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات