HTC با انتشار ویدئویی نوید وجود ویژگی BoomSound را در پرچمدار جدید خود داده است

پنج‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
امروز ویدئوی جدیدی در حساب‌کاربری اچ‌تی‌سی در یوتیوب منتشر شد که نشان از قابلیت BoomSound در نسل جدید پرچمدار اچ‌تی‌سی دارد. براساس اطلاعاتی که می‌توان از این ویدئو استنباط کرد، اچ‌تی‌سی در این تلفن‌هوشمند از ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی چون BlinkFeed و شماری دیگر از ویژگی‌های اختصاصی بهره خواهد برد.
تبلیغات

همانطور که می‌دانید حدود یک سال از زمان عرضه‌ی تلفن‌هوشمند پرچمدار اچ‌تی‌سی می‌گذرد و در این مدت بسیاری از تولیدکنندگان تلفن‌های‌هوشمند از الگوی ساخت و بکارگیری دو بلندگوی استریو در جلوی تلفن‌هوشمند الهام گرفته‌اند. از‌این‌رو همانطور که در این ویدئو نیز اشاره می‌شود، اچ‌تی‌سی وان جدید نیز از چنین ویزگی بهره خواهد برد.

شاید تصور کنید که می‌توان از این ویدئو اطلاعات بسیار زیادی را در مورد این تلفن‌هوشمند کسب کرد؛ اما علاوه براینکه تصویر تلفن‌هوشمند منتسب به اچ‌تی‌سی وان جدید شطرنجی می‌شود، بلکه اطلاعات چندان زیادی نیز در مورد قابلیت‌های سیستم BoomSound ارائه نشده است.

گفته می‌شود HTC M8 از یک صفحه‌نمایش 5 اینچ با رزولوشن 1080p، پردازنده Snapdragon 800 یا Snapdragon 805 و دوربین جدید اولتراپیکسل بهره خواهد برد. استفاده از دو دوربین پشتی به منظور فراهم‌آوردن قابلیت تنظیم فوکوس و عمق تصویر پس از ثبت آن نیز یکی از ویژگی‌های نزدیک به واقعیت این دستگاه به شمار می‌رود.

در حدود یک ماه تا زمان معرفی این تلفن‌هوشمند باقی مانده است. از‌این رو باید به انتظار معرفی آن بنشینیم تا با مشخصات و ویژگی‌های این تلفن‌هوشمند بیش از پیش آشنا شویم.

لینک دانلود ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات