جزییات کامل تلفن Desire 8 اچ‌تی‌سی فاش شد: نمایشگر 5.5 اینچ، پردازنده 4 هسته‌ای و دوربین 13 مگاپیکسل

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر و مشخصات جدیدی از تلفن HTC Desire 8 فاش شده است. گفته می‌شود که این گوشی میان‌رده در پیش رو یا در کنگره جهانی موبایل رونمایی خواهد شد. همچنین پرچمدار جدید تایوانی‌ها، M8 نیز در ماه مارس معرفی خواهد شد.
تبلیغات

پیش‌تر تصاویری از Desire 8 اچ‌تی‌سی لو رفته بود که نشان می‌داد این تلفن میان‌رده در دو رنگ آبی تیره و سفید ارائه خواهد شد. حال تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر شده که روی یکی از آنها تاریخ «24 فوریه» (5 اسفندماه) نوشته شده است. 24 فوریه روز اول آغاز به کار کنگره جهانی موبایل در بارسلونا است! این احتمال وجود دارد که این تلفن به طور همزمان در بارسلونا و پکن معرفی گردد، ولی هنوز هیچ اخبار رسمی در این باره منتشر نشده است.

htc-desire-8-leak-2

حساب توئیتر evleaks@ پستی درباره مشخصات این تلفن را منتشر نموده که نشان می‌دهد Desire 8 اچ‌تی‌سی مجهز به یک پردازنده چهارهسته‌ای با فرکانس کلاک 1.6 گیگاهرتز، نمایشگر 5.5 اینچی 720p، حافظه رم 1.5 گیگابایت و حافظه داخلی 8 گیگابایت با امکان استفاده از حافظه خارجی microSD است. دوربین 13 مگاپیکسل، فناوری صدای BoomSound و دوربین جلوی 5 مگاپیکسل نیز از دیگر ویژگی‌های این تلفن هستند. تصاویر منتشر شده جدید نشان می‌دهند که این تلفن در رنگ‌های سفید، قرمز، زرد و بنفش موجود خواهند بود. در این تصاویر نسخه آبی رنگ آن مشاهده نمی‌گردد.

htc-desire-8-leak-1

مشخصا اچ‌تی‌سی تنها کمپانی نیست که قصد دارد پیش از افتتاح کنگره جهانی موبایل گوشی هوشمند جدیدی را معرفی کند، اما جزو معدود تولیدکنندگانی است که قصد دارد بیش از یک محصول را معرفی نماید. به علاوه چندی پیش شاهد معرفی طرح مفهومی ساعت هوشمند این کمپانی نیز بودیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات